„Cgates“ generalinis direktorius Paulius Dambrauskas teigė, kad naujas mokestis įvedamas, nes pastebimas gana didelis vėluojančių susimokėti už paslaugas skaičius, kuris didina įmonės kaštus.

„Yra tikrai dideli pinigų susirinkimo kaštai“, - kalbėjo įmonės vadovas.

P. Dambrauskas žadėjo, kad šis mokestis bus netaikomas pirmą kartą metuose pavėlavusiam susimokėti klientui.

„Tokių atvejų dažnai pasitaiko. Mes jiems primename, kad galima sudaryti debeto sutartis ar yra kitų būdų, kaip nevėluoti“, - komentavo „Cgates“ direktorius.

Pasak jo, įmonė patiria daug išlaidų organizuodama priminimus, ribojant paslaugas ir jas atgal prijungiant.

„Tie kaštai gulasi ant visų klientų pečių, kas, man atrodo, yra labai nesąžininga laiku mokančių klientų atžvilgiu. Todėl nusprendėme informuoti klientus, kad vėluojantiems bus taikomas mokestis - kad kaštus padengtų tie, kurie iš tiesų vėluoja“, - aiškino pašnekovas.

P. Dambrauskas neatsakė, kiek klientų vidutiniškai vėluoja mokėti už paslaugas, tačiau prasitarė, kad tai ne vienetai, o „dešimtys procentų“.

„Tačiau tai ne mūsų vienų problema. Pernai tokį mokestį įsivedė „Teo“. Taip pat savo priemones turi mobiliojo ryšio operatoriai“, - komentavo „Cgates“ atstovas.

„Cgates“ klientai taip pat informuoti, kad iki papildomo mokesčio įvedimo, kovo 1 d., jie turi teisę atsisakyti įmonės paslaugų be papildomų mokesčių.

Įmonės internetiniame puslapyje nurodoma, kad „Cgates“ paslaugomis naudojasi daugiau nei 100 tūkst. klientų Vilniuje, Alytuje, Marijampolėje, Vilkaviškyje, Šilutėje ir Lentvaryje.

LKTA: kiekviena įmonė tvarkosi savo būdu

Vaiva Žukienė
Lietuvos kabelinės televizijos asociacijos prezidentė Vaiva Žukienė pripažino, kad dauguma operatorių patiria daug išlaidų dėl vėluojančių apmokėti sąskaitas klientų.

„Problema yra (dėl vėluojančių susimokėti klientų – DELFI), bet kaip su tuo kovojama, pasirenka kiekvienas operatorius pats“, - kalbėjo asociacijos atstovė.

Pasak jos, nustatyti, ar klientai vėluoja mokėti piktybiškai ar tiesiog pamiršta, sunku. „Jei yra didelė įmonė ir vėluojančių yra keliolika tūkstančių, tai jiems tikrai jaučiasi“, - sakė pašnekovė.

V. Žukienė teigė, kad vienos įmonės renkasi siųsti priminimus, kiti – primena klientams skambučiais. „Viskas turi papildomą piniginę išraišką: arba reikia priimti papildomai darbuotojų, arba samdomos įmonės, kurios skambina klientams dėl priminimų“, - komentavo LKTA prezidentė.

DELFI primena, kad „Teo“ praėjusiais metais įsivedusi panašų mokestį vartotojų buvo apskųsta teismui. Įmonės bendrovė pripažinta kalta, kad įvedė mokestį, tinkamai neinformavusi klientų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (263)