Savivaldybės Tvarkos palaikymo ir priežiūros skyriaus vedėjo Dariaus Šalugos teigimu, reklama buvo nesuderinta ir turėjo per daug erotinių elementų. Šioje reklamoje pozuoja dvi apsirengusios moterys.

„Problema ta, kad reklamos su erotiniais elementais kabo viešosiose vietose, kur neįmanoma riboti žmonių amžiaus grupių. Todėl reklamą mato ir vaikai. Striptizo klubams nedrausime reklamuotis ir toliau, tik jų reklamos turinys ir forma turi būti apgalvoti", - kalbėjo Tvarkos palaikymo ir priežiūros skyriaus vedėjas Darius Šalūga.

Valdininkų nesupranta

Striptizo klubo „Old Town" direktorius Jonas Žagminas sakė, jog reklama nuimta ne dėl turinio, o jog reklamuojamas buvo būtent striptizo klubas.

„Dėl nuotraukos mums niekas nieko nesakė. Derinimo komisijai užkliuvo užrašai „erotinis šou" ir „striptizo klubas", vadinasi, yra kovojama su striptizo klubo reklama. Kodėl kvepalus ir kremus reklamuojančios gražuolės gali kabėti mieste, o striptizo klubo reklama negali?" - klausė J.Žagminas.

Batų reklama – nepadori

„Dolitos" batų reklama Vilniuje taip ir neišvydo dienos šviesos. Derinimo komisija nesutiko, jog tokia reklama kabėtų sostinės gatvėse. Nuotrauka, kurioje merginos ranka liečia nuogą vaikiną, pasirodė per daug erotiška.

„Sekso tema reklamoje dominuoja visame pasaulyje. Didžiausios pasaulio bendrovės reklamose naudoja erotikos elementus. Tik Lietuvoje reklamos derinimai yra visuomet sudėtingi. Vieniems galbūt ir nuoga moters ranka, apglėbusi vyro pečius, jau yra nepadoru, kitiems - gražu ir įdomu", -pasakojo „Dolitos" batų parduotuvių direktorius Algimantas Šinkūnas.

Kino filmo plakatai dingo

Dar visai neseniai autobusų ir troleibusų stotelėse miestiečiai galėjo išvysti prancūzų komedijos „Praradęs atmintį" reklamą. Ji, kaip ir anksčiau minėtos reklamos, buvo pašalinta dėl, valdininkų manymu, per didelio erotiškumo. Tam įtakos turėjo ir reklamų vieta, pasak miesto savivaldybės vyriausiosios dailininkės Dalijos Rudytės, judriose miesto vietose.

„Pastarosios reklamos su komisija nebuvo suderintos. Mums svarbi visuomenės reakcija. Atsirado žmonių, nepatenkintų reklamų turiniu", - teigė D.Rudytė.