Kampanija tapo ir žiuri, ir publikos favoritu. Mažo biudžeto kategorijoje laimėjo Zigmo Stankaus knygos „Kaip tampama albinosais“ pakartotinas įvedimas į rinką (leidykla „CoLibris"). Metų rinkodaros vadovu tapo kavinių tinklo „Coffee Inn” vadovas Nidas Kiuberis. Laimėtojai paaiškėjo rinkodaros pasiekimų konferencijos „Password“ metu.

Iš viso šių metų „Password 2009“ konkursas sulaukė 26 paraiškų. Finale kovojo 5 didelio ir 2 mažo biudžeto kampanijos. Žiuri pretendentus atrinko pagal tris kriterijus - kūrybinė strategija, žiniasklaidos planavimo efektyvumas ir bendri rezultatai, palyginti su tikslais ir sąnaudomis.

Didžiųjų kampanijų kategorijoje „Vytautas“ nugalėjo kitus keturis pretendentus: UAB „Omnitel" ir visuomeninės organizacijos „Gelbėkit vaikus" bendra socialinė iniciatyva „Augink atsakingai"; AB „DnB NORD" banko pardavimų skatinimo akcija „Krepšinio indėlis™"; UAB "Furnitūra marketingas" reprezentacinio stendo koncepcija „WTF?" tarptautinėje parodoje „ModAmond" Paryžiuje; AB „Swedbank" jaunimo programos ZOOM kampanija „Guma".

Mažo biudžeto kategorijoje (iki 10.000 EUR) „Kaip tampama albinosais“ nurungė muzikos festivalio „Satta Outside” kampaniją.

Metų rinkodaros vadovu po dviejų atrankos turų tapo Nidas Kiuberis iš kavinių tinklo „Coffee Inn”. Pirmąjį TOP 200 pretendentų sąrašą sudarė daugiausia reklamai išleidžiančių bendrovių rinkodaros vadovai ir „Best Marketing“ skaitytojų pasiūlytos kandidatūros. Nugalėtojas paaiškėjo antrame ture, kai metų rinkodaros vadovą tarpusavyje rinko tik TOP 15 daugiausia balsų gavę pretendentai.

Pernai efektyviausia Lietuvos rinkodaros kampanija tapo fotografijų albumo „Neregėta Lietuva" pristatymas. Mažo biudžeto kampanijų kategorijoje daugiausia žiuri balų gavo teatro projekto „*****" (kovo6) pristatymo kampanija. Daugiausia konferencijos dalyvių balsų gavo „Effigy" įvedimas į rinką.

Šių metų „Password" žiuri sudarė: Giedrius Juozapavičius, „Maxima Grupės" įvaizdžio ir komunikacijos centro vadovas; Giedrius Keraitis, SEB banko rinkodaros departamento direktorius; Paulius Virbickas, UAB „Media Incognito" direktorius; Vytis Venslauskas, UAB „Euro RSCG MIA" vadovas; Marius Stanevičius, „Delfi" pardavimų vadovas; Daiva Tonkūnienė, AB TEO privačių klientų rinkodaros departamento direktorė; Giedrė Plepytė, GFK atstovė; Kristina Maikštėnienė, ISM Executive School rinkodaros strategijos ir valdymo programų vadovė; Giedrius Butvilas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Initiative/VIA" direktorius.

Latvijos rezultatai:

-Metų kūrybinė agentūra - !MOOZ.

-Metų žiniasklaidos agentūra - „OMD Latvia“.

-Metų rinkodaros direktorius - Jānis Spoģis, „Tele2“.

-Metų idėjų generatorius - Gatim Mūrniekam, „Fuse“.

-Efektyviausia kampanija („Grand Prix“) - Nordea Rygos maratonas, DDB.

-Mažo biudžeto kampanija – BTA paieška internete „Greito draudimo politika“, Jaffa Riga.

-Metų socialinė kategorija – LNT kampanija „Angelai Latvijoje“.

Estijos rezultatai:

-Efektyviausia kampanija („Grand Prix“ ir „Efektyviausia socialinė kampanija“ ) – akcija prieš gamtos šiukšlinimą „Padarykime tai!“ 2008 („Teeme Ära!“).

Agentūros: „Momentum Estonia“ ir „Media House“.

-Inovatyviausia kampanija –SEB paslaugų paketas „Tinka specialiai tau!“.

-Metų žiniasklaidos kampanija - RIMI pardavimų skatinimo kampanija „Tudish-Piip“. Agentūra: „Mediapool Vizeum“.

-Metų rinkodaros direktorius - Kristjan Seema, „Tele2“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją