Didelio biudžeto kategorijoje išskirtos penkios kampanijos: UAB “Omnitel” ir visuomeninės organizacijos “Gelbėkit vaikus” bendra socialinė iniciatyva “Augink atsakingai”; AB “DnB NORD” banko pardavimų skatinimo akcija “Krepšinio indėlis™”; UAB „Furnitura marketingas“ reprezentacinio stendo koncepcija „WTF?“ tarptautineje parodoje „ModAmond“ Paryžiuje; AB „Swedbank“ projektas „ZOOM guma“ ir UAB „BMV“ mineralinio vandens prekių ženklo „Vytautas“ atnaujinimo kampanija.

Visi finalistai savo projektus pristatys kovo 4-5 d. tarptautinėje rinkodaros pasiekimų konferencijoje "Password 2009". Jos metu žiuri išrinks ir paskelbs galutinį konkurso laimėtoją. Konkursą ir konferenciją organizuoja www.best-marketing.com

Šių metų „Password“ žiuri sudarė: Gytis Juozapavičius, „Maxima Grupės“ įvaizdžio ir komunikacijos centro vadovas; Giedrius Keraitis, SEB banko rinkodaros departamento direktorius; Paulius Virbickas, UAB „Media Incognito“ direktorius; Vytis Venslauskas, UAB „Euro RSCG MIA“ vadovas; Marius Stanevičius, „Delfi“ pardavimų vadovas; Daiva Tonkūnienė, AB TEO privačių klientų rinkodaros departamento direktorė; Giedrė Plepytė, GFK atstovė; Kristina Maikštėnienė, ISM Executive School rinkodaros strategijos ir valdymo programų vadovė; Giedrius Butvilas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Initiative/VIA“ direktorius.

Pernai efektyviausia Lietuvos rinkodaros kampanija tapo fotografijų albumo „Neregėta Lietuva“ pristatymas. Mažo biudžeto kampanijų kategorijoje daugiausia žiuri balų gavo teatro projekto „*****“ (kovo6) pristatymo kampanija. Daugiausia konferencijos dalyvių balsų gavo „Effigy“ įvedimas į rinką.