Iš viso buvo sukurti du vaizdo klipai, tačiau kol kas per BTV televiziją antrą savaitę rodomas tik vienas.

„Skambinančiųjų skaičius šiek tiek išaugęs, tačiau būtų per drąsu pasakyti, kad tai galėjo lemti tik klipas, nes jis nėra rodomas taip dažnai“, – paklausta, ar sulaukta didesnio gyventojų aktyvumo DELFI sakė STT atstovė spaudai Julija Antanaitienė.

Pagrindinis šios socialinės reklamos tikslas, anot jos, yra didinti gyventojų nepakantumą korupcijai, paskatinti žmones, žinančius apie korupcinius nusikaltimus, kreiptis į STT. STT „karštoji linija“ veikia visą parą, o paskambinus nebūtina prisistatyti.

Pašnekovė primena, kad pagal įstatymus baudžiamas ir kyšio ėmėjas, ir kyšio davėjas, iš kurio buvo reikalaujama ar provokuojama duoti kyšį. Tačiau nedelsiant pranešęs apie padarytą nusikaltimą kyšio davėjas atleidžiamas nuo baudžiamosios atsakomybės.

DELFI primena, kad ši socialinė reklama nėra pirmoji tokia iniciatyva kovoje su korupcija. 2004 metų rudenį „Transparency International" Lietuvos skyrius (TILS) inicijavo socialinės reklamos antikorupcinio vaizdo klipo transliacijas per televiziją.

Rodytame klipe buvo raginama neduoti kyšio medikams. „Mus susirado bent penki gydytojai ir priekaištavo, kaip drįstame rodyti tokius dalykus – tie pinigai reikalingi jų šeimoms pragyventi ir jie laiko juos teisėtu uždarbiu. Iš pokalbių su medikais supratome, kad tie neoficialūs atsilyginimai kartais sudaro net iki trečdalio visų gydytojo pajamų“, – su naujienų agentūra ELTA tada įspūdžiais dalijosi TILS vadovas Rytis Juozapavičius.

2007 m. pabaigoje STT užsakymu, TILS iniciatyva „TNS Gallup“ atliktos gyventojų bei įmonių vadovų apklausos duomenimis, korupciją Lietuvos gyventojai vertina kaip vieną rimtesnių problemų, tačiau 67 proc. žmonių ir 42 proc. įmonių vadovų duotų kyšį.