Tarnyba kreipiasi į bendrovę siūlydama nutraukti lygias galimybes pažeidžiančius veiksmus ir pataria kitąkart atidžiau rengti reklamines kampanijas.

Tarnybos patarėjos teisės klausimais Laimos Vengalės teigimu, apskritai žmogų lyginti su daiktais nerekomenduojama ir tai yra neetiška.

„Čia kiekvienas gali savaip interpretuoti, ką reiškia „Imi 1 gauni 2“, bet moteris šiuo atveju yra tikrai rodoma nepilnavertė, ne tokia asmenybė, koks dažnai reklamoje rodomas vyras. Jos įvaizdis apskritai yra menkinamas, tarytum parduodama vos ne kaip kokia prekė“, – sakė ji.

Patarėja teigia, kad nėščia moteris šioje reklamoje prikišama tarsi blogybė.

„Imi vieną, štai tau pasirodo, dar gauni moterį su vaiku. Tas pats nėštumas rodomas truputį neigiamai ir nuvertinamas“, – pasakoja L. Vengalė.

Lygių galimybių kontrolierė dar nepradėjo tyrimo dėl tos pačios bendrovės reklamų, kurių vienoje po užrašu „Ar bandei su dviem...?“ vaizduojama mergina, bučiuojama dviejų vaikinų, o kitoje – vaikinas dviejų merginų apsuptyje.

Lietuvos reklamos biuro Arbitražo komisija taip pat nustatė, kad ši reklama pažeidžia Reklamos etikos kodekse numatytas reklamos padorumo nuostatas.

Tuo tarpu bendrovės atstovai tvirtina atsižvelgsiantys į minėtų institucijų sprendimus ir nuo birželio pradžios išleisiantys sušvelnintą reklaminės kampanijos variantą.

„Kiekviena reklaminė kampanija yra apsvarstoma ir visais atvejais kažkam kyla dvejonių, kažkam nekyla. Buvo galbūt kažkokių menkų dvejonių (šiuo atveju – DELFI), kad gali taip atsitikti, bet sprendimas buvo leisti“, – DELFI sakė ICG Marketingo skyriaus vadovas Saulius Vanagas.