Akcijos "Interneto šeima" metu kiekvienas vitrinos gyventojų žingsnis bus fiksuojamas interneto kameromis. Akcijoje, kuri skirta reklamuoti Pietų Korėjos gamintojo "LG Electronics" buitinei įrangai, dalyvaus 18-metis studentas, 40-metis pardavėjas, 41 metų mokyklos psichologė ir 17 metų moksleivė.

Keturi prieš savaitę pirmą kartą susitikę britai buvo išrinkti iš šimtų kandidatų, kurie atsiliepė į skelbimą spaudoje. Visi keturi galės palikti vitriną ir nestebimi apsilankyti vonioje bei tualete, o naktimis miegoti viešbutyje.

Gamintojai tikisi, kad pirkėjus privilios ateities perspektyvos, kad jie gali užprogramuoti buitinę įrangą taip, kad po dienos sugrįžus namo jų lauktų normali temperatūra, valgis ir švarūs skalbiniai.