Tačiau tiek ministerijos, tiek bendrovės atstovai neigia, kad laimėjimą lėmė ryšiai su Lietuvos socialdemokratų partija, nors vienas iš jos lyderių - laikinasis finansų ministras Zigmantas Balčytis, rašo dienraštis "Verslo žinios".

"Tuo metu niekas iš konkurso komisijos narių nežinojo, kad ši kompanija dirbo su Lietuvos socialdemokratų partija (LSDP). Mūsų pasirinkimą lėmė pasiūlyta idėja, nors ir kaina buvo mažiausia", - sakė Finansų ministerijos Viešųjų ryšių skyriaus vedėja, komisijos pirmininkė Giedrė Balčytytė.

"Euro RSCG MIA" direktorius Marius Jovaiša tikino, kad ryšiai su LSDP neprisidėjo prie konkurso rezultatų.

"Šiais metais tai pirmas mūsų laimėtas konkursas, kurį skelbė valstybės institucijos. Tai, kad mūsų klientas yra LSDP, mums nepadėjo laimėti nei euro įvedimo, nei Lietuvos įvaizdžio konkursų, nors visi apie tai daug kalbėjo", - sakė jis.

Lietuvos laisvosios rinkos institutas abejoja, ar sprendimas reklamuoti gyventojų pajamų mokesčio tarifo mažėjimą yra pagrįstas. Instituto atstovų teigimu, tai labiau atrodo kaip rinkiminis valdžios pasigyrimas.

"Euro RSCG MIA" kartu su žiniasklaidos planavimo agentūra "MPG Lietuva" visuomenės informavimo kampaniją apie nuo liepos 1 dienos numatomą pajamų mokesčių tarifo mažinimą nuo 33 proc. iki 27 proc. įgyvendins už 150,2 tūkst. litų (su PVM).

Už šią sumą buvo sukurti ir pagaminti televizijos ir radijo klipai, jau transliuojami per Lietuvos televiziją ir radiją, taip pat komercines "Lietaus" bei "M-l Plius" radijo stotis.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją