Seimui teikiamose Reklamos įstatymo pataisose numatoma, kad spausdintinėje reklamoje turi būti nurodomas reklamos davėjo kodas arba individualios veiklos vykdymo registracijos pažymos ir verslo liudijimo numeris bei minėtą dokumentą išdavusi institucija, kai reklamos davėjas yra fizinis asmuo.

Ūkio ministerijos sekretorė Alina Mačiulytė DELFI sakė, kad šios pataisos netaikomos asmeniniams skelbimams.

„Ši pataisa turėtų sutramdyti tuos, kurie teikia įvairias mokamas paslaugas, tačiau mokesčių valstybei nemoka, pavyzdžiui, besiskelbiantys apie privačias pamokas“, - aiškino sekretorė.

Ji teigia, kad prieš priimant šį projektą, Ūkio ministerija akcentavo, kad toks reglamentavimas gali padidinti reklamos kainą, tačiau vėliau Vyriausybėje vis dėlto buvo apsispręsta, kad tai padės kovoti su šešėline ekonomika.

„BBH Baltic“ viceprezidentas marketingui Pranas Kuisys DELFI sakė, kad šis nutarimas nelabai keičią reklamą estetiniu požiūriu.

„Jau dabar kai kurie didesni reklamuotojai nurodydavo savo pagrindinius duomenis – logotipą ar užrašą, kas yra reklamos kūrėjas“, - sakė P.Kuisys.

Jo teigimu, pataisos įpareigos kai kurių reklamų, pavyzdžiui, palyginamųjų ar užslėptų užsakovus pagalvoti apie pasekmes, ypač jei iš anksto turima nekorektiškų tikslų.

UAB „Age reklama“ direktorius Adomas Pladis DELFI sakė, kad didesniems reklamos užsakovams pataisa neturėtų kelti problemų.

„Tačiau tai gali būti problematiška mažiesiems, nes jų maketai yra maži ir juose dar reikėtų sutalpinti papildomą informaciją. Be to, ne kiekviena spaudos priemonė priima tekstą mažesnį nei tam tikrų punktų dydžio“, - aiškino A.Pladis.

Už šį įstatymo pažeidimą numatoma bauda nuo 1 iki 10 tūkst. litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją