Neseniai išplatintame Konkurencijos tarybos pranešime yra teigiama, kad bendrovė, reklamuodama DVD su filmo „Zebriukas Dryžius“ kopija ir siūlydama papildomas dovanas skatinant ją įsigyti, reklamoje praleido dalį informacijos, kuri reikalinga tam, kad būtų išvengta vartotojų suklaidinimo.

Prieš nuspręsdami įsigyti šį DVD ir pasinaudoti siūlomomis dovanomis, vartotojai negaudavo informacijos apie tai, kada ir kuriame kino teatre jie galės pasižiūrėti reklamoje nurodytą kino filmą, bei apie tai, jog kvietimu į kino filmą galės pasinaudoti tik nusipirkę dar vieną bilietą į kino seansą.

Anot „Acme“ direktoriaus Žilvino Naujoko, Konkurencinė taryba skirdama baudą visiškai neatsižvelgė į bendrovės pateiktus argumentus bei susiklosčiusią situaciją. Jis teigia, jog „Acme“ į tokią padėtį pateko pirmą kartą per visą savo 8 metų gyvavimo laikotarpį, o į šią istoriją įsivėlė atsitiktinumo dėka ir tikrai nevedini noro apgauti savo pirkėjus.

Kaip teigia Ž. Naujokas, po šio įvykio „Acme“ glaudžiai bendradarbiavo su Konkurencine taryba, todėl pastaroji, atsižvelgiant į švelninančias aplinkybes, žadėjo skirti minimalią tūkstančio litų baudą.

„Mes buvom šokiruoti, sužinoję skirtos baudos dydį. Į šią situaciją patekome pirmą kartą ir pripažinome klydę, juolab, kad visa ši reklaminė kampanija mums neatnešė didelės naudos. Todėl mes nesutinkame su skirta bauda ir tokį sprendimą apskųsim atitinkamoms instancijoms“,- savo nuomonę išdėstė „Acme“ direktorius Žilvinas Naujokas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją