Reklamos apimtis žiniasklaidoje praeitais metais augo: televizijoje ir radijuje 21 proc., žurnaluose 1,4 proc., vidutinis vienos dienos lauko reklamos plotas 16 proc., lauko TV sekundžių kiekis 73 proc. Laikraščių ir kino reklamos kiekis lyginant 2005 ir 2004 metus sumažėjo: -1,5 ir -11 proc. atitinkamai.

TV reklamos apimtys, lyginant 2005 ir 2006 metų sausio-vasario mėnesių rezultatus, išaugo perpus daugiau 52,4 proc., šiais metais per du mėnesius televizijoje buvo ištransliuota 1 525 tūkstančiai sekundžių reklamos. Tais pačiais mėnesiais internetas surinko 69,4 proc. daugiau negu kad pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Spaudoje - laikraščiuose ir žurnaluose reklamos apimtys išaugo 7,4 ir 4,0 proc. atitinkamai. Laikraščiuose per šių metu pirmus du mėnesius buvo išspausdinta 3712 tūkstančiai, žurnaluose – 825 tūkstančiai kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys per šių metų sausį-vasarį transliavo 314 tūkst. sekundžių reklamos ir tai buvo 30,3 proc. reklamos daugiau negu pernai tuo pat laikotarpiu. Augimą lėmė tai, kad nuo praeitų metų kovo mėnesio buvo pradėta matuoti radijo stotis „Russkoje Radio Baltija“. Be šios radijo stoties duomenų, 2006-jų metų pirmų dviejų mėnesių radijo reklamos apimtis būtų 6,2 proc. mažesnė.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praeitų metų sausį-vasarį buvo 4 proc. mažesnis, tuo tarpu lauko-TV reklamos apimtis sekundėmis išaugo beveik 27 proc.

Šiai metais šoktelėjo kino reklamos kiekis. Lyginant su parėjusių metų pirmais dviem mėnesiais, šiai metais reklamos kiekio augimas buvo net 359 proc., parodyta 3234 reklamų. Filmų, kuriuose rodyta reklama, kiekis išaugo 3 kartus.

Nuo šių metų „TNS Gallup“ pradėjo fiksuoti „Fillboard“- reklamų ant degalinių degalų pylimosi pistoletų, duomenis. Reklama stebima Lietuvos degalinių tinkluose: „EMSI“, „Lukoil“, „Neste“, „Statoil“, „UnoX“, „Ventus“ degalinese. Per šių metų pirmuosius du mėnesius „Fillboard“ reklamai išleista 148 tūkstančiais litų, buvo reklamuota 10631 reklama

Duomenys pateikiami tik iš „TNS Gallup“ registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, o tai sudaro (ekspertinis vertinimas): TV – 98 proc., spauda – 90 proc., radijas – 65 proc., lauko reklama – 95 proc., lauko vaizdo reklama – 100 proc., kino reklama – 80 proc., interneto reklama 75 proc., fillboard reklama – 100 proc. reklamos rinkos apimties. Visi duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją