Lyginant 2001-jų ir 2002-jų metų sausio-vasario reklamos rezultatus, TV reklamos apimtys sekundemis isaugo 95 %, neitraukiant OPT apimciu. (Registruojami TV kanalai: BTV, LNK, LRT, TV3, VTV).

Šių metų sausio-vasario mėnesių rezultatus palyginus su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, reklaminių skelbimų plotas laikraščiuose išaugo 9,87% ir sudarė 3,4 mln. kvadratinių centimetrų. Žurnaluose reklaminių skelbimų plotas taip pat išaugo 13,49% ir sudarė 448 tūkst. kvadratinių centimetrų.

Skaičiuojant radijo reklamos apimtis sekundėmis, per du pirmuosius šių metų mėnesius radijuje ištransliuota 79,29% reklamos daugiau nei per tą patį laikotarpį 2001-iais, t.y. radijo rinka išaugo 33,73%, neįtraukiant "Pūko" kanalo apimčių. 2001 registruojamos radijo stotys: LR1, M1, M1Plius, Radiocentras.

Lyginant šių metų sausio-vasario mėnesių lauko reklamos rezultatus su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, reklaminių skelbimų plotas išaugo 47,87% ir sudarė 26 tūkst. kvadratinių metrų.

*Nagrinėjant šiuos duomenis būtina atkreipti dėmesį į tai, kad skirtingi žiniasklaidos kanalai taiko skirtingo dydžio nuolaidas (TV nuolaidos didžiausios), tad NET rinkos pasiskirstymas skiriasi nuo GROSS rinkos pasiskirstymo.