"Estee Lauder Companies Inc.", "Chanel", "Diageo Plc's Bacardi", net "General Motors" ir kitos kompanijos jau kelios savaitės prieš "Oskarus" įsitaisė prašmatniausiuose Holivudo viešbučiuose, kviesdamos žvaigždes apžiūrėti savo produktų ir išsinešti namo nemokamų pavyzdžių.

"Bacardi", pavyzdžiui, "L'Hermitage" viešbutyje įkūrė "ultranaujovišką" 8-o dešimtmečio stiliaus "Bacardi O Lounge" barą, kuriame visus svečius, įskaitant žurnalistus, žvaigždes ir populiarius visuomenės veikėjus, nemokamai vaišino gėrimais.

Per firmų prezentacijas žvaigždės buvo apipilamos kosmetikos rinkiniais, odos priežiūros produktais, 10 tūkst. dolerių vertės kelialapiais į kurortus, skaitmeninėmis kameromis, akiniais nuo saulės, kvepalais, 5 tūkst. dolerių vertės "Victoria's Secret" liemenėlėmis su nuimamomis deimantais puoštomis petnešėlėmis ir brangiais rankiniais laikrodžiais. "Tempur-Pedic Inc" dalino 1,7 tūkst. dolerių kainuojančius čiužinius, anksčiau gamintus pagal Nacionalinės aeronautikos ir kosminės erdvės tyrimo agentūros (NASA) užsakymą ir prisitaikančius prie žmogaus ūgio ir formų.

"Jei nueitumėte į "Peninsula" ar "L'Hermitage", pamatytumėte, kad visos kompanijos - aksesuarų, makiažo, rankinių, batų, burnos priežiūros produktų ir t.t. gamintojos - naudojasi "Oskarais" savo produkcijai parduoti. Tai - lyg viena didžiulė parduotuvė, po kurią vaikštinėja žvaigždės ir susirinkinėja nemokamus pavyzdžius, - pasakoja "Los Angeles Daily News" apžvalgininkė Elizabeta Sneid. - O tada spaudos atstovai išsiuntinėja elektroninio pašto žinutes, jog žvaigždės naudoja tuos produktus, ir taip kompanijos reklamuojasi. Tai - užburtas ratas".

Beje, žurnalistai "Oskarų" išvakarėse irgi neliko tuščiomis rankomis - jiems taip pat buvo dovanojamos įvairiausios dovanos, pradedant dažais blakstienoms ar antakiams, šampūnais, chalatais, kosmetikos rinkiniais ir baigiant atostogomis prabangiuose kurortuose.

Tačiau tuo Holivudo vartotojiškumas dar nesibaigia.

Anot šaltinių, kiekvieną šią savaitę vykusį "Oskaro" vakarėlį parėmė koks nors automobilių gamintojas. Tad nenuostabu, kad per kai kuriuos pačius įspūdingiausius balius garbingiausioje vietoje stovėjo "Cadillac", BMW, "Chrysler" ar "Mercedes Benz" markės automobiliai.

Kaip atskleidė šių metų "Oskaro" nugalėtoją Halę Beri (Halle Berry) rengęs dizaineris Filipas Blochas (Phillip Bloch), jis pats asmeniškai gavo "didžiules dėžes" su įvairiausiomis reklaminėmis dovanomis - "Kodak" skaitmeninių kamerų, mažų nešiojamų kompiuterių, kvietimų į kurortus, akinių nuo saulės, trikotažo gaminių visiems jo klientams.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją