Apie tai jis pranešė pirmadienį vykusiame Lietuvos Vyskupų konferencijos plenariniame posėdyje.

Lietuvos vyskupai pastebi, kad sakralinio pobūdžio liaudies meno paveikslai bei skulptūros nenustoja būti religiniais atvaizdais dėl vartojimo pasaulietiniame kontekste ir yra neleistina, kad vaikantis pelno jie būtų pasitelkiami tokiais būdais, kurie įžeidžia tikinčiųjų religinius jausmus.

Kaip BNS sakė "Kalnapilio-Tauro grupės" generalinis direktorius Valdas Tekorius, reklamoje Rūpintojėlį siekta panaudoti ne kaip religinį simbolį, o kaip etninės kultūros dalį.

"Rūpintojėlį savo reklamoje panaudojome ne kaip religinį simbolį. Mes jį įsivaizudojame kaip lietuvių etnografinio paveldo dalį. Matyt, vyskupai šį dalyką smarkiai sureikšmina", - kalbėjo jis.

Anot bendrovės direktoriaus, šia reklamos kompanija nenorėta nei žmones įžeidinėti, nei skandalą sukelti. "Mums tai atrodė kaip labai įdomi ir graži akcija", - sakė V.Tekorius.

Jo teigimu, bendrovė, prieš paleisdama reklaminę kampaniją, atliko rinkos tyrimą, kuris esą parodė, jog vartotojai neįžiūrėjo įžeidimo religiniu aspektu.

V.Tekorius teigė, jog bendrovė ketina atsakyti į LVK pirmininko laišką, tačiau kol nemato reikalo pašalinti reklamą su Rūpintojėliu.

Šiuo metu bendrovė "Kalnapilis-Tauro grupė" vykdo reklaminę kampaniją, kuria ragina pirkti alų ir taip laimėti kompaktinę plokštelę su populiarių Lietuvos dainininkų atliekamais šio amžiaus "etnohitais". Reklamoje vaizduojamas ir Rūpintojėlis su ausinėmis.

Rūpintojėlis - sėdinčio ant akmens, susimąsčiusio Kristaus paveikslas. Jo ikonografinis tipas pasirodė dar 14 amžiuje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją