30 sekundžių trukmės reklaminius klipus užsakė Baltųjų Rūmų Nacionalinė narkotikų kontrolės tarnyba (“White House Office of National Drug Control Policy”). Jame teigiama, jog terorizmas yra remiamas iš nelegalios prekybos narkotikais. Šie reklaminiai klipai per televiziją rodomi jau keletą savaičių, tačiau per amerikietiško futbolo rungtynes parodyti pirmą kartą. Rungtynių transliacijos metu reklamos kainos yra milžiniškos.

Likus porai dienų iki savaitgalio rungtynių, “Fox” reklamos transliacijos tinklelyje buvo keletas laisvų vietų. Paskutiniaisiais metais, likus tiek nedaug laiko iki varžybų visas reklamos laikas jau seniai būdavo parduotas. Tačiau šiemet finansinė padėtis privertė įvairias, reklamą užsisakinėjusias bendroves peržiūrėti biudžetus ir sumažinti išlaidas. Kai kurios jų išlaidas sumažino atsisakydamos reklamos.

Tokios bendrovės, kaip “Anheuser-Busch”, “H&R Block”, “Taco Bell”, “General Motors” ir “Pepsi” visada užsisako reklamos transliacijas amerikietiško futbolo rungtynių metu. O kai kurios kompanijos nutarė sutaupyti pinigų reklamai per Olimpinių žaidynių transliacijas. Šiemet vidutiniškai už reklamą futbolo transliacijų metu bendrovės moka apie 1,9 milijono JAV dolerių (7,6 milijono litų). Prieš du metus reklama kainavo apie 2,2 milijono JAV dolerių (8,8 milijono litų).

Baltųjų Rūmų užsakymu, antiteroristinius reklaminius klipus sukūrė britas Tony Kaye, režisavęs vaidybinį filmą “Amerikos istorija X” (“American History X”) ir vadovavęs keliolikai reklamos projektų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją