Likus porai dienų iki savaitgalio rungtynių, “Fox” reklamos transliacijos tinklelyje buvo keletas laisvų vietų. Paskutiniaisiais metais, likus tiek nedaug laiko iki varžybų visas reklamos laikas jau seniai būdavo parduotas. Tačiau šiemet finansinė padėtis privertė įvairias, reklamą užsisakinėjusias bendroves peržiūrėti biudžetus ir sumažinti išlaidas. Kai kurios jų išlaidas sumažino atsisakydamos reklamos.
Tokios bendrovės, kaip “Anheuser-Busch”, “H&R Block”, “Taco Bell”, “General Motors” ir “Pepsi” visada užsisako reklamos transliacijas amerikietiško futbolo rungtynių metu. O kai kurios kompanijos nutarė sutaupyti pinigų reklamai per Olimpinių žaidynių transliacijas. Šiemet vidutiniškai už reklamą futbolo transliacijų metu bendrovės moka apie 1,9 milijono JAV dolerių (7,6 milijono litų). Prieš du metus reklama kainavo apie 2,2 milijono JAV dolerių (8,8 milijono litų).
Baltųjų Rūmų užsakymu, antiteroristinius reklaminius klipus sukūrė britas Tony Kaye, režisavęs vaidybinį filmą “Amerikos istorija X” (“American History X”) ir vadovavęs keliolikai reklamos projektų.