Naują tendenciją – rašyti viešus interneto dienoraščius – verslo interneto svetainėse pradedanti bendrovė tikisi, kad šiuo pavyzdžiu paseks ir kitos efektyvios komunikacijos su visuomene siekiančios Lietuvos įmonės.

„Siekėme sukurti lakonišką, bet dinamišką interneto svetainę, kuri atspindėtų svarbiausias srities naujienas, įvykius viešųjų ryšių rinkoje Lietuvoje ir pasaulyje“, – sakė „VRP | Hill&Knowlton“ direktorius Mykolas Katkus. Anot jo, „blogas“ nepretenduos į objektyvumą ar išsamią visuomeninių reiškinių analizę. „Tai bus trumpi visuomeninių reiškinių, komunikacijų rinkos bei viešųjų ryšių tendencijų komentarai viešųjų ryšių specialistų akimis“, – teigė M. Katkus.

Pastaraisiais metais visame pasaulyje itin išpopuliarėję „blogai“ atsirado apie 1996-uosius JAV. Ši sąvoka gimė sujungus du angliškus žodžius „web“ ir „log“, ja apibūdinama unikali interneto erdvė, kurioje kiekvienas gali nevaržomai rašyti savo mintis, publikuoti nuotraukas, talpinti nuotraukas ir sulaukti kitų interneto vartotojų komentarų. Itin populiarius korporacinius „blogus“ rašo ir tokios pažangios JAV kompanijos kaip „Microsoft“ ar „Oracle“.

Šių metų kovą „Hill & Knowlton“ tinklo dalimi pagal frančizės sutartį tapusioje „VRP | Hill&Knowlton“ šiuo metu dirba 22 ryšių su visuomene specialistai. Tarp stambiausių bendrovės klientų – SEB Vilniaus bankas, „Hewlett-Packard“, „Bitė GSM“, „Lietuva Statoil“, „Audimas“ ir daug kitų. „VRP | Hill&Knowlton“ apyvarta praėjusiais metais siekė 2,4 mln. litų.

„Hill&Knowlton“ yra didžiausias Baltijos šalių viešųjų ryšių agentūrų tinklas. Latvijoje „Hill&Knowlton“ užima pirmąją, o Estijoje – dalinasi pirmąja antrąja vietomis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją