"Viešųjų ryšių agentūros koncepcija bus "vienybės jėga", kaip ir viso "Euro RSCG" tinklo, siūlanti integruotas marketingo komunikacijos paslaugas. Visos trys mūsų bendrovės - viešųjų ryšių, reklamos ir žiniasklaidos planavimo - vienam klientui galės suteikti unikalų derinį paslaugų ir maksimalų efektyvumą", - Eltai sakė M.Jovaiša.

Tarp reklamos agentūros "Euro RSCG MIA" klientų yra "Neste" degalinių tinklas, bendrovė "Švyturys-Utenos alus", "SBA baldai", "Honda", "Citroen", "Orbit", "Wrigley", mineralinis vanduo "Vichy Classique", "Montavit", "Velux" stogo langai, Sveikatos apsaugos ministerija ir kiti.

Anot M.Jovaišos, su nemaža dalimi klientų jau kalbėta ir sutarta dėl viešųjų ryšių agentūros paslaugų teikimo.

Į viešųjų ryšių, reklamos ir žiniasklaidos planavimo verslo plėtrą šiais metais M.Jovaiša numatęs investuoti 0,5 mln. litų.

Prieš metus reklamos bendrovė atskyrė žiniasklaidos planavimo verslą ir su įsteigta agentūra "MPG Lietuva" prisijungė prie tarptautinio tinklo "Media Planning Group" (MPG), kuris yra šeštos pagal dydį pasaulyje komunikacijos agentūrų grupės "Havas" žiniasklaidos padalinys. "Havas" taip pat priklauso ir "Euro RSCG Worldwide".

"Euro RSCG MIA" pajamos pernai išaugo 2,5 karto iki 8,642 mln. litų, iš jų 3,2 mln. litų (2003-iaisiais - 1,86 mln.) sudarė pajamos už kūrybines reklamos agentūros paslaugas.

"MPG Lietuva" pajamos pernai siekė 4,7 mln. litų.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją