Dalyvausiančios bendrovės konkursą "Baltic Brand 2005" daugiausia vertina kaip sveika konkurencija paremtas varžybas, padėsiančias sužinoti konkretaus prekės ženklo poziciją kitų prekės ženklų kontekste, taip pat tikisi padidinti ženklo žinomumą.

Konkurso komisijos narių teigimu, konkurencija tarp bendrovių jau seniai vyksta ne produktų ar paslaugų, o prekės ženklų lygmeniu, kurie lemia ir konkurencinį pranašumą.

Konkurso rengėjai tikisi, kad šiemet konkurse dalyvaus 35-40 prekės ženklų iš Lietuvos, o iš visų Baltijos šalių jų tikimasi apie 100.

2004-aisiais metų konkursas sulaukė daugiau kaip 50 dalyvių iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Geriausiu Baltijos šalių prekės ženklu buvo pripažintas "Hansabank", o geriausiu Lietuvoje - bendrovei "Kraft Foods Lietuva" priklausantis "Karūnos" prekės ženklas, taip pat išrinktas ir geriausiu prekės ženklu Baltijos šalyse maisto produktų kategorijoje.

"Baltic Brand 2005" yra dvi nominacijos - Baltijos metų prekės ženklo ir Nacionalinio metų prekės ženklo. Šiemet išskirta 16 kategorijų, tarp jų - maisto produktai, gėrimai, parfumerija ir kosmetika, namų ūkio prekės, pramogos ir turizmas, maitinimas, prekybos tinklai ir centrai, bankų paslaugos ir draudimas, žiniasklaidos priemonės.

Specialūs rengėjų diplomai bus įteikti už išradingiausius rinkotyros sprendimus ir geriausius pasiekimus ugdant prekės ženklą 2004-2005 metais.

Prekės ženklų registracija tęsis iki kovo 15 dienos. Beveik du mėnesiai skirti prekės ženklų vertinimui, o geriausieji bus apdovanoti gegužės 23 dieną Rygoje.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją