Pasak organizatorių, tokios konferencijos idėja kilo dar prieš metus Lietuvoje vykstant krepšinio čempionatui „Eurobasket2011“. Būtent šios tarptautinės unikalios sporto šventės metu iškilo daug klausimų, susijusių su rėmimo rinkodara ir tokių švenčių sėkmingu valdymu, siekiant atsiperkamumo.

„Globalios šventės yra unikali proga reklamuoti šalį. Tačiau jos negali apsieiti be galingų rėmėjų, o šiems itin svarbus profesionalus renginių valdymas ir sugebėjimas suburti adekvačias auditorijas, kurios suteiktų galimybę pateisinti rėmimui skiriamas lėšas. Dar pernai vasarą Latvijoje viešėjęs FIBA prezidentas Yvanas Mainini, vertindamas Baltijos šalių perspektyvas rengti panašius čempionatus ateityje, kaip vieną iš esminių trūkumų įvardijo galingų rėmėjų trūkumą. Vykstant „Eurobasket2011“ Lietuvoje stebėjome desperatiškai perpildytą žiniasklaidos eterį, pilną prekinių ženklų, skelbiančių savo tikras ir menamas sąsajas su šia sporto švente. Po to sekė rėmėjų nusivylimas ir abejonės, atrodytų, neginčijamos šventės atsiperkamumu. Būtent tai ir paskatino galvoti apie profesionalias diskusijas rėmimo rinkodaros klausimais“, – apie konferencijos užuomazgas sakė „Smart Sponsorship 2012“ programos sudarytojas, VšĮ „Smart Sponsorship“ vadovas Mindaugas Morkūnas.

Pagrindinis konferencijos pranešėjas yra Hans den Oudendammer, kuris vadovauja Roterdamo mieste veikiančiai sporto organizacijai „Rotterdam Topsport Foundation“. 2010 m. prestižinės dviračių lenktynės „Tour de France” startavo būtent Roterdame, o Hans den Oudendammer buvo atsakingas už šio projekto koordinavimą. Svečias papasakos ne tik apie tai, kaip buvo rengiamos varžybos, bet ir kokia strategija buvo naudojama, siekiant pritraukti milžinišką auditoriją, kaip buvo siekiama šios šventės atsiperkamumo Roterdamo miestui.

Kitas konferencijos „Smart Sponsorship 2012“ svečias Bob van Oosterhout, rėmimo agentūros „Triple Double Sportmarketing“ direktorius, papasakos apie rėmimą turint mažą biudžetą. Pasak jo, klaidinga manyti, kad gerą rėmimo rezultatą lemia tik solidūs biudžetai. Svarbiausia surasti, kur slypi didžiausia auditorijos aistra mylimam renginiui.

Konferencijos programos sudarytojas Mindaugas Morkūnas apžvelgs naujausias rėmimo rinkodaros tendencijas. Pasak jo, nors Lietuvoje rėmimas yra palyginti vis dar nauja ir jauna rinkodaros sritis, JAV, Europos rinkose per pastaruosius 20 metų ji pergyveno net kelias „senas“ ir „naujas“ vadybos bangas.

Pranešėjas Jeff Povlo konferencijoje kalbės apie kūrybos svarbą rėmimo aktyvavime. Rėmimo aktyvavimas – vienas svarbiausių sėkmingo rėmimo elementų. Įmonės dažnai linkusios rėmimą suprasti tik kaip savo ženklo komunikavimą. Svečias papasakos, kaip pažindamos remiamo projekto auditoriją, jos elgseną, įmonės gali kurti inovatyvius sprendimus ir sulaukti išskirtinio auditorijos palankumo savo prekės ženklui ar produktui rėmimo metu. Pranešime bus pristatyti rėmimo projektų pavyzdžiai ir jų kūrybiškas aktyvavimas, remiantis tokių prekės ženklų kaip „Nokia“, „Heineken“, „Orange Mobile“, „Barclays“, „Virgin“, „Glastonbury“ muzikos festivalis, praktiniais rėmimo atvejais.

Konferencijos „Smart Sponsorship 2012“ metu bus surengta diskusija, skirta aptarti rėmimo teikiamą naudą įmonių komunikacijai socialinėje žiniasklaidoje. Pasak konferencijos organizatorių, Olimpiados metu susipažinome su „legalia“ ir nelegalia Rūtos Meilutytės bei kitų olimpiečių naudojimo „Facebook“ tinkle manija. Panašūs iššūkiai socialinę žiniasklaidą lydėjo ir „Eurobasket2011” metu. Iškilo klausimas, ar mokame komunikuoti masinių euforijos kupinų švenčių metu ir žinome, kas yra ambush marketing rėmime.

Ketvirtasis konferencijos pranešėjas iš užsienio yra Talino filmų festivalio atstovas Neeme Kari, kuris papasakos apie rėmėjų bendradarbiavimą remiamų projektų metu.

Pranešėjas pasakos, kaip Talino filmų festivalio rėmėjai, tokie kaip „Toyota“, „Nordea“, „Paulig“, EMT (TeliaSonera Estijoje), „Tridens“ (vyno importuotojas Estijoje, kuriantis festivalio vyno prekinį ženklą), kuria bendrą komunikacijos platformą ir taip papildomai išnaudoja išskirtinį faktą rinkoje, jog būtent jie yra lyderiaujančio kino festivalio partneriai Estijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)