„Lietuvoje alaus ir sidro reklama dienos metu yra draudžiama. Tačiau įstatymas turėjo spragą – nealkoholinio alaus ir sidro reklama nėra draudžiama. Tad aludarių gildijos nariai savanoriškai nusprendė šia įstatymo spraga nesinaudoti ir nealkoholinio alaus ir sidro reklamą transliuoti tik vėlyvais vakarais – nuo 22 val. Tikime, jog savireguliacija yra efektyvesnis būdas, skatinant atsakingos visuomenės kūrimą. Draudimais atsakingos visuomenės juk nesukursi“, – teigia Lietuvos aludarių gildijos prezidento Saulius Galadauskas.

Anot gildijos vadovo, tai jau nėra tik teorija: „Konkretus pavyzdys, kaip gildijai priklausanti bendrovė „Švyturys – Utenos alus“, vadovaudamasi naujuoju apribojimu, atšaukė nealkoholinio alaus reklamas transliacijų iš Londono Olimpinių žaidynių metu. Taip pat į 22 val. savo nealkoholinio alaus ir sidro reklamas nukėlė ir kitas gildijos narys – „Volfas Engelman“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)