Tačiau kviesdami reklamos veidus įmonių vadovai ilgai suka galvą ir būna išrankūs. Jonavos bendrovė "Lonas", savo naujai čiužinių kolekcijai pasirinkusi dainininkus Ericą ir Jurgį, vertino ne tik jų atliekamą muziką, bet ir tai, kad jie - tvirta šeima.

"Norėjome, kad mūsų produkciją reklamuotų ne šiaip žinomi žmonės, bet tie, kurie yra sukūrę darnią, tradicinę ir gražią šeimą. Tokia buvo reklamos idėja. Erica ir Jurgis atrodė būtent tokie", - pasakojo "Lono" vadovas Kazimieras Jakutis.

Verslininkas sako, jog sunku tiksliai įvertinti tokios reklamos naudą, o apskaičiuoti, ar dėl to išties auga pardavimas, iš viso neįmanoma.

Neseniai savo reklamos kampaniją pradėjo ir bendrovė "Aukso vokas", o iš televizijos ekranų parduoti auksą ragina atlikėjas Radžis Aleksandrovičius.

Kaip "Lietuvos rytui" sakė šios bendrovės vadovas Lukas Narkevičius, Radžis visuomet atvirai pripažįsta, kad jam patinka auksas. Atlikėjas mėgsta papuošalus iš šio tauriojo metalo, todėl užsakovams nekilo jokių abejonių dėl to, kuris žinomas žmogus pristatys aukso supirkimo paslaugą.

"Be to, Radžio gerbėjai - ne dvidešimtmečiai, o daug vyresnė publika. Tai mums taip pat tiko", - aiškino L.Narkevičius. Kiek kainavo tokia reklama, L.Narkevičius atskleisti sakė negalintis.

Pats Radžis pripažino, jog tokie projektai jam naudingi ir dėl papildomų pinigų, tačiau vienu šūviu jis nori nušauti du zuikius: televizorių ekranuose šmėžuojant atlikėjo veidui, tai tampa reklama tiek aukso supirkėjams, tiek jam pačiam.
"Sutikau dalyvauti šiame reklamos projekte dėl kelių priežasčių: finansų, mano paties reklamos ir, žinoma, todėl, kad man tikrai patinka auksas", - sakė Radžis.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)