Bendrovė, kuriai taip pat priklauso žymūs pramogų parkai, teigė įvedanti naujus mitybos standartus, siekiant kovoti su didėjančia amerikiečių problema - vaikų nutukimu.

Tačiau ši iniciatyva neįsigalios iki 2015 metų. Be kita ko, daug priklausys nuo to, kaip kompanija "Walt Disney" apibrėžia greitąjį maistą, sakė korespondentai.

Greitojo maisto ir saldžių gaiviųjų gėrimų gamintojai kasmet išleidžia apie 1 mlrd. JAV dolerių reklamoms, skirtoms vaikams iki 12 metų.

Bendrovės teigimu, daugiau nei 600 kalorijų turintys gaminiai nebebus reklamuojami.

Pirmoji šalies dama Michelle Obama, kuri aktyviai dalyvauja su vaikų nutukimu kovojančiose kampanijose, pasveikino šią iniciatyvą.

Neseniai atlikti tyrimai parodė, kad beveik kas trečias amerikiečių vaikas turi antsvorį ar yra nutukęs.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją