„Keičiame partnerius tam, kad galėtume pagrįstai vadintis pirmaujančiu viešųjų ryšių agentūrų tinklu Baltijos šalyse“, – sako didžiausios „Hill & Knowlton“ Latvijos atstovybės direktorius Ralfas Vilandsas. Pasak jo, partneriais tapus VRP, Baltijos šalių „Hill & Knowlton“ bendrovėse dirbs per 50 žmonių ir tai yra didžiausias viešųjų ryšių agentūrų tinklas.

Planuojama, kad frančizės sutartis tarp „Hill & Knowlton“ ir VRP bus pradėta įgyvendinti šių metų pavasarį. „Stipriausi kaimyninėse ir daugelyje kitų šalių partneriai taps pačia geriausia šių metų žinia mūsų klientams, partneriams ir darbuotojams“, - teigia VRP direktorius Mykolas Katkus.

Pasak jo, bendradarbiavimas su tinklo įmonėmis Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Skandinavijos šalyse lems klientų skaičiaus augimą ir pažymės naują VRP plėtros etapą. „Semsimės naujų žinių, tačiau išsaugosime ir sėkmingą VRP patirtį šalies ryšių su visuomene rinkoje“, - sako M.Katkus.

Negalutiniais duomenimis, 2004 metais VRP pasiekė 2,4 mln. litų apyvartą.

Bendrovės specializuotuose projektų valdymo, kūrybos, mokymų ir analizės skyriuose dirba 20 ryšių su visuomene specialistų. Didžiausi VRP klientai – Vilniaus bankas, „Bitė GSM“, „Lietuva Statoil“, „Audimas“ ir kiti.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją