Kaip nurodoma bendrovių pranešime, „15 min“ iš „Teo” perims naujienų portalą ir jo valdymą bei naudosis prekės ženklu ir interneto domenu „Zebra.lt“. Interneto paslaugų prekės ženklą „Zebra” ir toliau valdys „Teo”. Telekomunikacijų bendrovė taip pat toliau teiks elektroninio pašto paslaugas, suteikdama adresus su galūne „@zebra.lt“.

„Teo” generalinio direktoriaus Arūno Šikštos teigimu, perleidusi naujienų portalą, „Teo” visą dėmesį sutelks į pagrindinę savo veiklą – telekomunikacijų paslaugų plėtrą ir jų kokybę.

„Zebra.lt“ veikia nuo 1998 m. Tuomet jis vadinosi „Takas.lt”. Mėnesinė auditorija – apie 450 tūkst. lankytojų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją