Nuo 1999 metų "Švyturio" ženklui reklamos paslaugas teikė bendrovė "Video reklamos studija" (VRS). Bendradarbiaujant su VRS nuo 2000 metų "Švyturio" prekės ženklas iš 20 vietos Lietuvos stipriausių prekės ženklų sąraše pakilo į ketvirtąją 2003-iaisiais, kartu reitinguojant ir tarptautinius prekės ženklus, tokius kaip "Blend-a-med", "Colgate", "Jacobs".

Pasak pranešimo, tarp lietuviškų prekės ženklų pagal populiarumą "Švyturys" nusileidžia tik "Karūnos" prekės ženklui.

Nuo 2005 metų "Utenos alaus" prekės ženklo reklama ir rinkodara rūpinsis reklamos agentūra "MIA".

"Brand Sellers DDB Vilniaus" apyvarta 2003 metais buvo 12,473 mln. litų, o pajamos iš kūrybinės veiklos - 3,705 mln. litų.

"Švyturio-Utenos alui" Lietuvoje priklauso apie 47 proc. rinkos - daugiausiai iš visų šalies alaus daryklų. Alaus darykla 2003 metais uždirbo 68,7 mln. litų audituoto grynojo pelno - 9,9 proc. mažiau nei 2002 metais. Bendrovės pajamos palyginamuoju laikotarpiu išaugo 7,5 proc. nuo 279,9 mln. iki 301 mln. litų.

"Švyturio-Utenos alaus" pagrindinis akcininkas yra Skandinavijos koncernas "Baltic Beverages Holding", valdantis 75,85 proc. bendrovės akcijų. Koncerno akcijas lygiomis dalimis - po 50 proc.- valdo dvi pasaulio alaus milžinės - Danijos "Carlsberg" bei Didžiosios Britanijos "Scottish&Newcastle".

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją