Reklamos standartų priežiūros tarnyba (ASA), gavusi 17 skundų, tvirtina, jog tokios visuomenės į šią reklamą ir tikėjusis.

Reklamose vaizduojamos tik liemenėlę ir kelnaites dėvinčios moterys, o prie jų puikuojasi užrašas „Karštos kainos ir įgula! Į vieną pusę vien už 9,99 svaro“ („Red Hot Fares & Crew! One way from £9.99“).

„Ryanair“ tvirtina, jog vien dėl to, jog reklamoje sutiko pozuoti skrydžių personalas, galima drąsiai tvirtinti, jog reklamoje moterys nelaikomos objektais.

Pigių skrydžių bendrovės atstovai teigia, jog šios reklamos skirtos skatinti labdaros kalendorių, kuriam pozavo skrydžių palydovės, pardavimus. O nuotraukos esą paimtos tiesiogiai iš minėtojo kalendoriaus.

Reklama pasirodė tokiuose laikraščiuose kaip „Guardian“, „The Independent“ ir „The Daily Telegraph“.

„Panašios vyrų ir moterų nuotraukos nuolat mirga toje pačioje žiniasklaidoje, todėl šios reklamos negali būti laikomos įžeidžiamomis ar netinkamomis rodyti visuomenei“, - tvirtina „Ryanair“.

Tuo tarpu ASA vis dėl to padarė išvadą, jog moterų įvaizdis, poza ir žvilgsnis, bei visą šį vaizdą papildanti antraštė, gali būti interpretuojamas kaip siūlymas skrydžių palydoves sieti su seksualiai gundančiu elgesiu, todėl pažeidžia reklamos etikos kodeksą.

„Manėme, jog reklama sukels neigiamą visuomenės reakciją, kai pasirodys šalies laikraščiuose“, - teigia žinyba ir tvirtina, jog ateityje tokia reklama pasirodyti viešumoje negali.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją