"Omnitel" viceprezidentas Dainius Pupkevičius Eltai sakė, kad ši žinia skirta pranešti apie tai, kad bendrovė palaiko KOMAA iniciatyvą kurti reklamos savireguliacijos instituciją.

"Europos Sąjungoje valstybės sako, kad reklama skatina nenatūralų vartojimą, todėl reikia ją labiau reguliuoti. Savireguliacijos iniciatyva reikalinga tam, kad išvengtume valstybės kišimosi", - teigė D. Pupkevičius. Jo manymu, Konkurencijos taryba galėtų kviestis tokią instituciją kaip ekspertą, spręsdama su reklama susijusius ginčus.

D. Pupkevičius tikino, kad telekomunikacijų operatoriai nusipelnė atskirų nuostatų reklamos kodekse, nes yra didžiausi reklamos davėjai, didele dalimi formuojantys visuomenės nuomonę ir bendras žaidimo taisykles reklamoje.

"Šiuo metu turime reklamos kodeksą, kurį yra pasirašiusios visos KOMAA narės, ir iki naujųjų metų esame įsipareigoję sukurti savireguliacijos instituciją", - Eltai sakė KOMAA atsakingoji sekretorė Jovita Gudelytė. Savireguliacijos institucija bus atskira organizacija, į kurią įeis apie 50 ir daugiau narių - reklamos kūrėjai, transliuotojai ir reklamos davėjai.

Institucijos ginklas prieš kodeksą pažeidusias bendroves bus viešumas: joms nenutraukus transliuojamos kodekso neatitinkančios reklamos, institucija viešai paskelbs apie tai. Dar viena iš pagrindinių institucijos veikslų bus lobizmas. Reklamos rinkos savireguliacijos sistemos sėkmingai veikia kitose ES šalyse.

Pernai, palyginti su 2002 metais, reali Lietuvos reklamos rinka padidėjo 12 proc. - iki 261,8 mln. litų.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją