„TNS Gallup“ duomenimis, ACM rinka per 2011 m. pirmuosius tris ketvirčius sumažėjo apie 13 proc. Jei ne šis mūsų žingsnis, gali būti, kad šio, 2002 m. sukurto ir tarp užsakovų ir agentūrų išpopuliarėti spėjusio novatoriško media kanalo mūsų šalyje visai nebūtų likę“, – pastebi „Katos grupės“ direktorius Andrius Bagdonas.

Naujausi „Katos grupės“ pirkiniai – lapkričio mėnesį įsigyti šeši ekranai Vilniuje ir du – Klaipėdoje. Pasak „Katos grupės“ direktoriaus, tai praplečia įmonės turimas pozicijas rinkoje, padidina reklamos galimybes Vilniuje.

„Katos grupė“ šiuo metu žvalgosi ir į kaimyninių šalių rinkas – artimiausiu metu numatyta plėtra Latvijoje.

„Katos grupė“ šiuo metu valdo 16 lauko ekranų iš 19 esančių Lietuvoje. Ekranai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, svarstoma galimybė vėl pradėti transliacijas Kėdainiuose, Utenoje, Alytuje, Mažeikiuose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją