"Tele2" teigimu, pastaruoju metu "Lietuvos telekomas" įvairiais kanalais platina palyginamąsias reklamas, kurioje "Tele2" ir jos partnerės vadinamos "sukčiais" bei "apgavikais".

Konkurencijos taryba dar nėra gavusi "Tele2" skundo, bet ketvirtadienį spręs, ar šios bendrovės siūlymu pradėti tyrimą dėl reklaminių "Lietuvos telekomo" vaizdo klipų apie tarptautinių pokalbių kainas, Eltą informavo Konkurencijos tarybos atstovė spaudai Palmyra Kvietkauskienė.

"Lietuvos telekomas" savo vartotojų bei kitų Lietuvos gyventojų akyse diskredituoja "Tele2" vardą bei "Tele2" tiesioginius prekybos atstovus, kurie operatoriaus įgaliojimu informuoja vartotojus apie "Tele2" paslaugas ir jas platina. Šį paslaugų pardavimo būdą visai neseniai naudojo ir pats "Lietuvos telekomas", - sakė "Tele2" komercijos direktorius Pranas Kuisys.

Bendrovės "Tele2" bei "Tele2 fiksuotas ryšys" į Konkurencijos tarybą dėl "Lietuvos telekomo" laiško vartotojams kreipėsi rugsėjo 20 dieną, teigiama pranešime spaudai.

"Į Konkurencijos tarybą kreipėmės po to, kai laiškuose interneto vartų

"Takas" elektroninio pašto vartotojams bei "Lietuvos telekomo" klientams prie sąskaitų pridėtame "Namų linijos" numeryje buvo paskelbta mūsų įmonę diskredituojanti informacija", - Eltai aiškino P. Kuisys.

"Ši situacija man primena patarlę: pats muša, pats rėkia", - Eltai teigė "Lietuvos telekomo" atstovas spaudai Rosvaldas Gorbačiovas.

Pasak jo, "Lietuvos telekomas" šiemet liepos 27-ąją išsiuntė "Tele2" laišką, informuodamas, jog padažnėjo atvejų, kai "Lietuvos telekomo" abonentai skundžiasi dėl "Tele2" pardavimo veiksmų.

"Turime faktų apie tai, jog telekomo abonentams įvairiose Lietuvos vietose (pavyzdžiui, Alytaus mieste, Kaštonų gatvėje) buvo teigiama, kad telekomo abonentai privalo sudaryti sutartis su "Tele2", nes neva telekomas nutraukia tarpmiestinių ir tarptautinių pokalbių paslaugas. Šią informaciją skleidžia "Tele2" atstovais prisistatantys asmenys", - rašė "Lietuvos telekomo" Rinkodaros tarnybos vadovas - generalinio direktoriaus pavaduotojas Stefanas Albertssonas.

Jo vertinimu, tokiais klaidinančiais teiginiais ir nesąžiningais veiksmais pažeidžiama vartotojų teisė į patikimą informaciją bei sąžiningos konkurencijos principus.

"Mes netvirtiname, kad "Tele2" klaidina vartotojus ir nesilaiko sąžiningos konkurencijos principų. Mes norėjome atkreipti šios bendrovės dėmesį, kad gali būti netinkamai veikiama jos vardu, o tai kenkia ne vien "Lietuvos telekomui", bet taip pat gadina "Tele2" reputaciją. Jeigu "Tele2" apie atvejus, dėl kurių skundėsi mūsų abonentai, nežinojo, tai buvo pakankamai laiko viską išsiaiškinti. Neturime informacijos, jog tai padaryta. Iki šiol jokio atsakymo iš "Tele2" negavome", - sakė R. Gorbačiovas.

Jis patvirtino, kad "Lietuvos telekomas" yra išplatinęs vartotojams laišką, perspėdamas dėl netinkamų metodų, kuriuos naudoja "Tele2" ar paties "Lietuvos telekomo" atstovais prisistatantys asmenys. "Nemanome, jog tai palyginamoji reklama - tai informacija klientams, jų perspėjimas apie galimą apgaulę", - sakė "Lietuvos telekomo" atstovas.

"Apgaulė ir šmeižimas - tokiais metodais dirba "Tele2" atstovais prisistatantys ir šio ryšio operatoriaus naudai veikiantys asmenys. Jie braunasi į gyventojų, ypač vyresnio amžiaus, namus, šneka nebūtus dalykus apie mūsų bendrovę, kalbina pasirašyti jiems neva palankias sutartis. Vis daugiau sukčių vilionėms pasidavusių vartotojų kreipiasi į "Lietuvos telekomą", teiraudamiesi, kaip galėtų nutraukti apgaulės būdu sudarytas sutartis, ir prašo padėti užkirsti kelią apgaudinėjimams", - rašoma "Lietuvos telekomo" laiške klientams.

"Dėl šių ir kitų mums žinomų atvejų mūsų bendrovė kreipėsi į Nacionalinę vartotojų teisių apsaugos ir Konkurencijos tarybas bei Ryšių reguliavimo tarnybą. Vyksta tyrimas, apie kurio rezultatus tikimės informuoti artimiausiame "Namų linijos" numeryje", - nurodyta "Lietuvos telekomo" laiške.

Tai ne pirmas "Tele2" bei "Lietuvos telekomo" konfliktas dėl reklamos.

Šiemet rugsėjo 2 dieną "Tele2" paprašė Konkurencijos tarybą pradėti tyrimą dėl televizijos kanalais rodomų "Lietuvos telekomo" vaizdo klipų, kuriuose reklamuojami tarptautinių pokalbių tarifai. "Tele2" mano, kad nėra nurodytos papildomos sąlygos, ir prašo įvertinti, ar tai nepažeidžia reklamos įstatymo, sakė P. Kvietkauskienė.

Fiksuotojo ryšio paslaugas "Tele2" teikia nuo šių metų pavasario.

Šių metų antrojo ketvirčio pabaigoje "Lietuvos telekomas" turėjo 823,5 tūkst. fiksuotojo ryšio linijų. Verslo įmonėms jų tenka apie 170 tūkst.

Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, alternatyvūs fiksuotojo ryšio paslaugų teikėjai birželio pabaigoje turėjo 26,4 tūkst. klientų (3,7 proc. nuo bendro abonentų skaičiaus).

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją