„Toks žurnalas patrauklesnis skaitytojams, nes jie gali elektroninį žurnalą prenumeruoti pigiau nei popierinį; jis naudingesnis ir leidėjui, nes nėra išlaidų popieriui“, - sako Mindaugas Norvaišis, „Moteris“ leidėjo „Ekspress leidybos“ direktorius.

Elektroninė žurnalo versija suteikia naujų galimybių ir reklamos užsakovams: reklamoje gali būti ir vaizdo klipas, ir aktyvi nuorodą į reklamuojamo prekės ženklo interneto svetainę ar parduotuvę, ir interneto portaluose įprastas „judantis“ reklaminis skydelis.

Prenumeruojantys elektroninę žurnalo "Moteris" versiją iki š.m. gruodžio 20 d. gali laimėti kompiuterį iPad2. Demonstracinę el. žurnalo versiją galite peržiūrėti čia.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją