"Microsoft" ir kitos programinės įrangos bendrovės domisi televizijos rinka, pereinančia prie pažangesnių televizorių priedų ir programų, kurios patenkintų vartotojus, norinčius pakeisti mėgiamų laidų ir filmų žiūrėjimo laiką.
"Swisscom" per savo antrinę įmonę "Bluewin" transliuos vartotojams apie 30 kanalų, tarp jų penkis mokamus kanalus, bei aprūpins klientus Prancūzijos bendrovės "Thomson" televizorių priedais, kurie gali įrašyti televizijos laidas į kietuosius diskus.
Kanalai bus transliuojami "Swisscom" ADSL klientams, kurių telefono linijos yra pritaikytos plačiajuosčiam internetui.
"Microsoft" savo produktą vadina interneto protokolo televizija (IPTV), nes jis televizijos signalus perduoda standartinėmis plačiajuosčio interneto jungtimis. "Microsoft" televizijos platformą IPTV bando ir kiti plačiajuosčių tinklų operatoriai, tarp jų JAV įsikūrusi SBC, "Bell Canada" ir Indijos "Reliance Infocomm".
Didžiosios Britanijos mokamos televizijos bendrovė "BSkyB" praėjusią savaitę pasirašė sutartį, pagal kurią per palydovinio ir kabelinio ryšio įmonę "HomeChoice" siūlys geriausius savo kanalus "Sky Sports" ir "Sky Movie". "HomeChoice" vaizdo signalus perduos telefono linijomis.
Visos Europos plačiajuosčio interneto paslaugų teikėjai laiko televizijos rinką nauju pajamų šaltiniu. Vokietijos "T-Online" jau įžengė į televizijos rinką televizorių priedų bendra įmone su "Fujitsu-Siemens". Tiesa, pasak "T-Online" vadovų, projektui yra gana sunku įsitvirtinti.
Analitikai minėtą plėtrą vertina kritiškai, nes mano, jog plačiajuosčio interneto paslaugų teikėjai dabartinėmis ADSL jungtimis negalės perduoti kokybiškų signalų.
"Swisscom" minėjo, kad aukštą vaizdo kokybę užtikrins perduodama duomenis 1,2-1,4 megabitų per sekundę greičiu. Šis greitis yra beveik dvigubai didesnis už šiuo metu Europoje siūlomą daugeliui ADSL ryšio klientų.