Šis įstatymas atspindi augantį nerimą dėl plintančio alkoholizmo Rusijoje, kur pastangos atpratinti gyventojus nuo mėgiamos vodkos paskatino posovietinį alaus suvartojimo bumą. Tačiau dabar reklamos apribojimas tapo dideliu nemalonumu televizijoms ir sporto federacijoms, kurios gauna nemažai pajamų iš reklamos.

Griežtas alaus reklamos apribojimas galios nuo 7 val. iki 22 val. ir bus taikomas radijo bei televizijos stotims. Be to, ribojamas ir skaičius radijo bei televizijos stočių, kurios galės reklamuoti alų.

"Bet kokia alaus ar kito gėrimo reklama neturėtų teigti, kad geriant alų galima pasiekti geresnių socialinių, sportinių ar asmeninių rezultatų arba pagerinti fizinę bei dvasinę būklę", - teigiama interneto tinklapyje www.kremlin.ru.

Be to, alaus reklama negali vaizduoti žmonių, gyvūnų ir animacinių veikėjų arba leisti suprasti, kad alus numalšina troškulį. Reklamuotojai taip pat turėtų skirti mažiausiai 10 proc. reklamos laiko ir vietos įspėti apie potencialią alkoholio vartojimo žalą. Rusijos dienraštis "Kommersant" skelbia, kad rugpjūčio 20 d. oficialiai pasirašytas įstatymas įsigalios nuo rugsėjo 5 d.

Rusija yra sparčiausiai pasaulyje besiplečianti alaus rinka pasaulyje, kurioje daugybėje kioskų visą parą alaus gali įsigyti net ir nepilnamečiai. Šalies alaus rinką kontroliuoja "Carlsberg", "Scottish & Newcastle" ir "Sun Interbrew".

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją