Reklamoje su lozungu „Atrodai taip, tarsi tau ant visko nusispjaut. Grįžk į civilizaciją“ (Look Like You Give A Damn. Re-Civilize Yourself) trumpai apkirptas juodaodis numeta į šoną apaugusią galvą su barzda ir „afro“ stiliaus šukuosena. Tikriausiai, taip anksčiau atrodė jis pats, kol nusprendė naudoti „Nivea“ putas ir „grįžti į civilizaciją“.

Kaip rašo tinklaraščio autorė, nauja „Nivea“ reklama gali įžeisti juodaodžius. Labiausiai tai susiję su Jungtinėmis Valstijomis, kur rasizmo ir afroamerikiečių teisių klausimas yra ypač aktualus.

K. Blakeley taip pat pateikia kelis pasipiktinusių „Twitter“ svetainės lankytojų komentarus: vienas ragina „grįžti į civilizaciją“ ir išmesti visą „Nivea“ produkciją, kiti klausia, ar dabar jiems reikia šviesinti odą, nes „Nivea“ nusistačiusi prieš juodaodžius. Pati K. Blakeley pažymėjo, kad būtų įdomu sužinoti dainininkės Rihannos nuomonę apie šią reklamą. Juodaodė dainininkė, gimusi Barbadose, yra kompanijos „Nivea“ reklaminis veidas.

Šių metų pradžioje juodaodė manekenė Naomi Campbell apkaltino rasizmu kompaniją „Cadbury“ už naujojo šokolado „Bliss“ reklamą. N. Campbell pareiškė, kad reklama su lozungu „Pasitrauk, Naomi, mieste nauja diva“ yra užuomina į jos odos spalvą. Nepaisant kompanijos atsiprašymų, manekenė padavė ją į teismą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją