Ar tikrai V. Šapranausko reputacija nepriekaištinga, suabejotų nemaža dalis televizijos žiūrovų. Įtariama, kad balandžio pradžioje V. Šapranauskas „Auksinių svogūnų“ ceremoniją vedė neblaivus. Tai sukėlė dalies visuomenės pasipiktinimą.

Reputacija – subjektyvus dalykas

„Jūs ir aš galbūt vienaip reputaciją suvokiame, galbūt masinė auditorija suvokia visai kitaip. Norint tai autoritetingai pakomentuoti, pirmiausia reikia žinoti, kokiais vertinimo kriterijais renkantis V. Šapranauskas buvo pasiūlytas. Gal atlikus tyrimą paaiškėjo, kad daugumai žmonių V. Šapranauskas asocijuojasi su reputacija. Man tai būtų keista, bet gal kartais taip ir yra“, - DELFI sakė Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.

G. Šeputis atkreipė dėmesį, kad dažnai tokiais atvejais reklamos veidus rekomenduoja reklamos agentūra ar viešųjų ryšių specialistai. Šį projektą įgyvendino Latvijos reklamos agentūra „Ad Hunters Latvia“. „Štai jums ir atsakymas“, - teigia G. Šeputis, turėdamas omenyje, kad latviai galėjo nežinoti konteksto.

Pasak Lietuvos reklamos biuro (LRB) atstovės Laurynos Macijauskaitės, svarbiausias LRB Arbitražo komisijos dėmesys nukreiptas į reklamos turinį. Konkrečiu „Pierre Cardin“ atveju reklamos turinys nepažeistų Lietuvos reklamos kodekso.

„Lietuvos reklamos kodeksui svarbiausia reklamos teisingumas ir padorumas, o ne efektyvumas ar gražumas. Todėl negalime vertinti kompanijos sprendimo savo prekės ženklo veidu pasirinkti būtent V. Šapranauską ir ypač jo reputacijos, kuri yra subjektyvus dalykas“, - DELFI teigė L. Macijauskaitė.

„Sprendimas pasirinkti V. Šapranauską buvo neatsitiktinis. Jo gyvenimo būdas, veikla ir filosofija puikiai atitinka prekės ženklo „Pierre Cardin“ vertybes. „Pierre Cardin“ vyras – tai sėkmingas vyras, vertinantis kokybę, stilių bei individualumą. Būtent toks ir yra V. Šapranauskas – solidus bei išsiskiriantis“, - pranešime spaudai teigia „Pierre Cardin“ prekės ženklo atstovas Lietuvoje, bendrovės „Stesa Clasic“ direktorius Edgaras Sekmokas.

Išgirsti E. Sekmoko nuomonę, ar išties jam V. Šapranauskas atrodo nepriekaištingos reputacijos, nepavyko. Bendrovės vadovas išvykęs į užsienį ir nei į telefono skambučius, nei į SMS žinutes neatsako.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją