Vienas bendrovės klientas pagalbos kreipėsi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Jis skundžiasi, kad abonentinis mokestis už paslaugas yra didinamas nuo 20 Lt/mėn. iki 25 Lt/mėn., tačiau kitų Vilniaus miesto rajonų gyventojams abonentinis mokestis yra 18 Lt/mėn. Vartotojas nurodo, kad paslaugų teikėjo veiksmai didinat paslaugų teikimo kainas yra nepagrįsti, nes bendrovė nenurodo konkrečių kainos padidinimo priežasčių.

Pasak tarnybos atstovo Vito Ūso, šiuo metu skundas nagrinėjamas, todėl išvadų dėl jo pagrįstumo dar nėra.

Didėjantis abonentinis mokestis – ne vienintelė naujovė bendrovės klientams. Kaip skelbiama „C gates“ interneto puslapyje, jungiantis bendrovėms, pradėti vykdyti kabelinės TV programų tinklelio suvienodinimo darbai. Atnaujinus TV programų tinklelį, nebebus rodomos „Fashion TV“, TDK, „Arirang“, „1 Alternatyvnyj Muzikalnyj kanal“, NBA TV, „Pro7“, „Pervyj Muzykalnyj Kanal“, „4Multimania“, NST, TV5, „MCM Top“ ir „VIASAT Sport Baltic“ programos.

Tačiau klientai pradės matyti TV XXI, MTV, „Seimas tiesiogiai“, VOX, „Deutsche Welle“, „France 24“, „Zdorovoje TV“, VH1 ir „Eurosport 2“ programas. Dėl to teks iš naujo perprogramuoti televizorius.

Ateityje brangs visiems

Pasak „C gates“ generalinio direktoriaus Pauliaus Dambrausko, bendrovių jungimasis dar užtruks – vien techniniam susijungimui reikės daugiau negu metų. P. Dambrausko teigimu, naujovės diegiamos laipsniškai.

„Yra keli Vilniaus rajonai, kuriems buvo peržiūrėti mokesčiai - jie pakelti iki 25 Lt. Mokesčių pertvarka vyksta etapais vienodinimo linkme“, - teigė P. Dambrauskas. Jis patikino, kad klientai apie tai informuoti.

Bendrovės vadovas aiškino, kad paslaugų kainų augimą lemia kasmet 30-40 proc. brangstantis turinys, kurį tenka pirkti iš įvairių tiekėjų. Be to, sako jis, ilgą laiką televizijos paslaugų kainos nekito.

„Mes labai tikimės, kad klientai neatsisakys mūsų paslaugų. Žinoma, jie turi teisę atsisakyti paslaugų ir pasirinkti konkuruojančių įmonių pasiūlymus. O kanalų tinklelio pasikeitimai vyksta visose televizijose ir nuolat – mažiau populiarūs kanalai keičiami labiau populiariais kanalais“, - į klausimą, ar abonentinio mokesčio kėlimas ir rodomų kanalų keitimas nėra vienašališkas sutarties keitimas, atsakė P. Dambrauskas.

DELFI primena, kad 2011 m. vasarį įmonių grupė „Viginta“, valdanti VDNET prekės ženklą, iš švedų telekomunikacijų bendrovės „Tele2 Sverige AB“ įsigijo 100 proc. UAB „Kabeliniai ryšių tinklai“, veikiančios „C gates" vardu, akcijų. Planuojama, kad metų pabaigoje bendrovės turės 110 tūkst. abonentų. Numatoma 2010 m. apyvarta - apie 30 mln. litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (46)