Tradiciniame, kas dvejus metus vykstančiame konkurse antrąją vietą „JCDecaux Lietuva“ pelnė projekto kūrybingumo kategorijoje. Iš 32-jų konkursui iš anksto atrinktų šalių Lietuva kartu su Vokietija, Prancūzija, Australija, Hong Kongu ir Japonija vėliau pakliuvo į finalistų šešetuką. Po bendro balsavimo buvo paskelbta, kad Lietuvai atiteko antroji vieta, nugalėtoja buvo išrinkta Prancūzija, trečioji vieta teko lauko reklamos kūrėjams iš Vokietijos.

Aukštą įvertinimą „JCDecaux Lietuva“ pelnė grafitų festivalis „Street Art“. Pernai Vilniuje „JCDecaux Lietuva“ pirmą kartą organizuotame grafitų festivalyje keli tūkstančiai žmonių stebėjo, kaip grafitų meistrai prisideda prie riedlentininkų parko šalia Baltojo tilto atnaujinimo.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją