„Exact target“ - vienas didžiausių pasaulyje programinės įrangos gamintojas - neseniai apklausė tūkstančius socialinės erdvės naršytojų ir išsiaiškino, kodėl dauguma interneto vartotojų, spaudžia „patinka“ prie prekių ženklų profilių. Gauti labai prieštaringi rezultatai. Net 51 proc. respondentų atsakė, kad spaudžia „patinka“, nes nori gauti rinkodarinę informaciją apie tą prekės ženklą. Tačiau 40 proc. respondentų pažymėjo, kad spausdami „patinka“, atvirkščiai, nenori gauti rinkodarinių pasiūlymų. Likę 9 proc. pripažino, kad nežino, ko nori...

Dar daugiau: net 55 proc. vartotojų, vieną kartą paspaudę „patinka“ įmonės profilyje, vėliau nusprendžia, kad teikiama informacija jiems neįdomi, tačiau oficialiai išsiskirti, t.y. paspausti „nepatinka“, ryžtasi tik pusė jų! Kiti vartotojai mieliau žinutes paslepia arba paprasčiausiai ignoruoja. Įdomu ir tai, kad net 63 proc. respondentų, nusprendusių „išsiskirti“ su prekės ženklu socialinėje erdvėje, prieš „skyrybas“ buvo įsigiję to prekės ženklo prekių.

44 proc. respondentų spaudžia „nepatinka”, nes prekės ženklo komunikacija tinkle pernelyg intensyvi, 43 proc. užkliūna per daug apie nuolaidų pasiūlymų. 38 proc. tuo tarpu teigia priešingai – jie gauna per mažai naudos. Atsakant į klausimą buvo galima rinktis ne vieną atsakymą.

Komunikacijos agentūrų grupės „BIG Idea“ vykdančiojo direktoriaus John Domas teigimu, norėdami pasiekti gerų rezultatų socialiniuose tinkluose, prekės ženklai privalo turėti aiškią ir nuoseklią turinio strategiją. „Kaip profiliuose pateikiama informacija susijusi su įmonės veikla? Kaip ji prisideda prie prekės ženklo įvaizdžio kūrimo ar palaikymo? Į šiuos klausimus privalome atsakyti dar prieš žengdami į socialinį tinklą. Socialinės medijos strategija turėtų prasidėti ne nuo „Facebook” profilio sukūrimo, o nuo auditorijos poreikių įvertinimo ir strategijos. Pastaroji turi tampriai sietis tiek su komunikacijos, tiek su bendra korporatyvine strategija , kitaip dalyvavimas socialinėje medijoje neduos prekės ženklui jokios naudos“, - pagrindinius principus aiškino J. Domas.

Vytautas Kubilius, skaitmeninės žiniasklaidos planavimo „Media contacts“ vykdantysis direktorius, gali pasidalinti keliais patarimais, kaip sukurti sėkmingą prekės ženklo „Facebook” profilį.

„Planuojant komunikacijos priemones „Facebook” tinkle, siūlyčiau atsižvelgti į tai, kad moterys yra aktyvesnės „Facebook” vartotojos nei vyrai. Iš tų, kurie spaudžia „patinka“ prie prekių ženklų ir įmonių puslapių, net 64 proc. yra moterys. Jų dar daugiau tarp įvairiausių aplikacijų mėgėjų – net 70 proc. Moterys – aktyvesnės socialinės erdvės dalyvės, tikriausiai, kaip ir realiame gyvenime. Jos lengviau ir lanksčiau pasiduoda prekių ženklų įtakai, įsitraukia į iniciatyvas, todėl ši auditorija turi didesnį potencialą.“

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją