"Į degustacinius stendus buvo pertvarkytos reklamos vitrinos - pakeista jų platforma. Tai padaryti nesudėtinga, jei klientas to nori savo reklaminei akcijai", - BNS sakė reklamos bendrovės direktorė Rita Jermakaitė.

Pasak jos, didelių kaštų vitrinų pertvarkymui į degustacines nereikia.

Lietuvoje "JCDecaux Unicom" iš viso turi maždaug 273 reklamines vitrinas. Vilniuje dabar įrengti 3 degustaciniai reklamos stendai, o Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje - po vieną.

Bendrovės "Paulig Lietuva" rinkodaros vadovė Ieva Bartusevičiūtė BNS sakė, kad "Paulig President" kavos mėginėliai bus dalijami 5 dienas.

"Per šią reklaminę akciją planuojame išdalyti apie toną kavos", - teigė ji.

Pasak I.Bartusevičiūtės, žmonės, daugiausia pėsčiųjų gausiai lankomose vietose, reklamos naujovę priėmė ir greitai išsidalijo kavą, fasuotą po 31 gramą.

"JC Decaux Unicom" veikia trijose Baltijos šalyse. Lietuvoje šiemet ji tikisi padidinti apyvartą apie 10 proc. iki maždaug 18 mln. litų.

Šalyje lauko reklama kol kas sudaro apie 5,5 proc. visos reklamos rinkos.

"JC Decaux Unicom", "TNS Gallup" lauko reklamos monitoringo duomenimis, pernai priklausė 66,79 proc. šalies lauko reklamos rinkos. Pagrindiniai jos konkurentai buvo "Baltijos vaizdinė reklama" su 12,57 proc. ir "Clear Channel" su 6,86 proc. rinkos.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją