Beveik 300 šalies marketingo specialistų, atstovaujančių ir didžiausiems reklamos žiniasklaidoje užsakovams, vienijanti LiMA prašo, kad TV3 vadovybė prisiimtų atsakomybę už tai, kad nesiėmė veiksmų, siekiant išvengti neetiško turinio transliavimo. Prašoma imtis priemonių, kad tokie akibrokštai nepasikartotų.

„Manome, kad leidimas neblaiviai atrodančiam vedėjui vesti renginį buvo ne tik žiūrovų įžeidimas, bet ir reklamos užsakovų interesų pažeidimas, – asociacijos pranešime cituojamas LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. – Kompanijos, investavusios į savo prekės ženklo rodymą žiūrimiausiu ir brangiausiu laiku, įsitikinusios, kad buvo pakenkta jų ir jų atstovaujamų prekių ženklų įvaizdžiui“.

Po penktadienio vakarą įvykusios transliacijos, tarp LiMA narių kilo diskusija, nes už reklamos žiniasklaidoje užsakymus atsakingi marketingo darbuotojai vertina ne tik televizijų reitingus, bet ir programų turinį. Prekės ženklo įvaizdį formuoja ir bendras kontekstas, kuriame pasirodo produkto reklama, be to, daugeliu atvejų žiūrovai reklamos užsakovus tapatina su programos kūrėjais.

Todėl LiMA siūlo TV3 televizijos vadovybei prisiimti atsakomybę už programos turinį. Televizija – ne ta vieta, kur priemonės pateisina tikslą (šiuo atveju – reitingus), ir marketingo specialistų, o kartu ir reklamos užsakovų paramos gali sulaukti tik tas transliuotojas, kuris savo turiniu išreiškia pagarbą žiūrovams. LiMA tikisi sulaukti aiškaus TV3 veiksmų plano, kaip tokių ar panašių įvykių bus išvengta ateityje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją