Iš viso birželio 4 dieną viešbutyje „Reval Hotel Lietuva“ bus surengti šeši seminarai, iš kurių pusę ves užsieniečiai, o likusius tris – lietuviai. Viena iš seminarus vienijančių temų – kūryba, tačiau bus pristatomi labai įvairūs požiūriai į ją: nuo „mylėkite“ iki „susikiškite“.

Bene garsiausias „ADrenalino“ svečias yra anglas Ed'as Jones'as (Edas Džounsas) – pasaulinės reklamos agentūrų grupės „Saatchi&Saatchi“ padalinio Dubajuje kūrybos direktorius. Daugiau kaip 20 metų reklamos srityje dirbantis ir daugybei įvairiausio pobūdžio klientų reklamos idėjas kūręs E.Džounsas bus festivalio vertinimo komisijos pirmininkas ir ves seminarą „Pakalbėkime apie meilę“.

„Kodėl vieni prekės ženklai tampa patrauklūs, o kiti ne? Kodėl kai kurie prekių ženklai išnyksta, nors produktas buvo geras, ir reklamai buvo skirta daug lėšų? Šiuo atveju kalbame apie savitą paslaptingumą, jausmingumą ir artumą, kurie turi pasireikšti per kūrybišką darbą“, – kūrybiškumo svarbą akcentuoja E.Džounsas, už reklamos idėjas pelnęs keliolika tarptautinių apdovanojimų.

Savotiška atsvara šio specialisto temai turėtų tapti seminaras tiesmuku ir kiek drastišku pavadinimu „Susikiškit savo kūrybą“. Marius Petrukaitis, agentūros „Leo Burnett Vilnius“ direktorius, pateiks svarbiausias išvadas tyrimo, kurį 15 metų vykdė tarptautinis „Leo Burnett“ tinklas, siekdamas atsakyti į klausimą – ar kūrybiška reklama visada efektyvi? Tyrimas buvo atliekamas 26 pasaulio šalyse, analizuojant 125 reklamos užsakovus ir jų reklamos agentūras.

Vokietis Ulf'as Doering'as (Ulfas Dioringas), dirbantis tarptautinės reklamos agentūros TBWA biure Hamburge, pristatys „rinkos plėtrą griaunančias“ strategijas didinant prekių ženklų žinomumą. Šis ekspertas yra TBWA padalinio „Sturm und Drang“, konsultuojančio prekių ženklų kūrimo, palaikymo bei inovacijų klausimais, strategijos planavimo direktorius.

Seminare „Po oda“ lauko reklamos ekspertė Vesna Rodič pristatys novatorišką metodą, skirtą atskleisti žmonių įpročius, realiu laiku fiksuojant kasdieninio jų gyvenimo įvykius. Reklamos agentūros „JCDecaux WordLink“ Londono biuro tarptautinių tyrimų vadovė aiškins, kaip, remiantis šiuo metodu, galima nustatyti reklamos kanalų vartoseną ir analizuojama, kaip ji intensyvėja arba slūgsta kasdieninio gyvenimo sąlygomis.

Agentūros „DDB Brand Sellers Lietuva“ kūrybos direktorius Gediminas Juškys kvies diskutuoti tema, kuri reklamos rinkoje yra aktuali kone kasdien – ar gali reklama nepatikti užsakovams ir eiliniams žmonėms, ir vis dėlto būti efektyvi?

„Daugeliui reklamos užsakovų siaubą kelia mintis, kad jų reklama žmonėms nepatiks. Rinkodaros specialistai, kaip taisyklė, įsivaizduoja, kad jų puoselėjami prekės ženklai turi būti nepriekaištingai tyri, „gerai išauklėti“ ir „mandagūs“. Tačiau ar iš tiesų reklamoje reikia vengti bet ko, kas gali „nepatikti“ žmonėms?“ – polemizuoti kviečia G.Juškys.

Reklamos internete kūrimo metodiką pristatys agentūros „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas. Jo vedamo seminaro „Kokybiškas kontaktas“ svarbiausias akcentas –kaip išnaudoti intelekto resursus, kuriuos pasitelkiant kuriamos idėjos prekės ženklų reklamavimui internete. Bus pristatyta veiksmų (reklamos kampanijos kūrimas, įgyvendinimas, priežiūra, monitoringas) seka, specialiai suformuota reklamos internete projektams.

Antrą kartą rengiamo festivalio „ADrenalinas“ metu dvylikoje skirtingų kategorijų bus apdovanoti geriausi reklamos kūrėjų darbai ir išrinkta geriausia Lietuvoje 2003 metų reklamos agentūra. Visų kategorijų laureatams bus skirta po tris apdovanojimus: „Aukso strėlė“, „Sidabro strėlė“ ir „Bronzos strėlė“.

Vienas svarbiausių festivalio „ADrenalinas“ siekių – akcentuoti kūrybiškumą, todėl šįmet į konkursinę programą įtraukta nauja kategorija „In memoriam“, skirta pristatyti geriausias nepanaudotas, neįgyvendintas reklamos idėjas. Be to, šiais metais vėl bus vertinami ir geriausi dizaino sprendimai.

Konkursinių darbų registracija pradėta gegužės 17 dieną ir vyks iki gegužės 27 dienos. Organizatoriai – agentūra M.P.3 ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija – dalyvauti kviečia visus lietuviškos reklamos kūrėjus: agentūras ir privačius asmenis. Konkursui galima pateikti darbus, sukurtus ir viešai demonstruotus nuo 2003 metų gegužės 1 dienos iki 2004 metų gegužės 1 dienos.

Vienintelis lietuviškos reklamos festivalis „ADrenalinas“ rengiamas nuo 2003 metų, Pernai birželį vykusiame pirmajame „ADrenaline“ buvo įteikti 27 apdovanojimai, laureatų apdovanojimo ceremonijoje dalyvavo 700 žmonių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją