Kompanijos “Unicom” ir tinklo “JCDecaux”, vieno iš lauko reklamos lyderių pasaulyje, partnerystė prasidėjo 2003 metais, kuomet “JCDecaux” įsigijo nekontrolinį “Univier Communications BV”, pirminės “Unicom” kompanijos, akcijų paketą.

Partnerystė paremta abipuse nauda – “Unicom” naudojasi “JCDecaux” tinklo žiniomis apie pasaulinę lauko reklamos rinką, taip pat semiasi tinklo patirties modernizuojant ir tobulinant miestų lauko reklamos priemones ir jų priežiūrą. “JCDecaux”, per savo partnerį “Unicom”, įgyja lyderio pozicijas greitai besivystančioje trijų Baltijos šalių lauko reklamos rinkoje.

“Pavadinimo pakeitimas į “JCDecaux Unicom” pabrėžia mūsų glaudų bendradarbiavimą su pasauliniu lauko reklamos rinkos lyderiu. Ši partnerystė padės pritaikyti pasaulines lauko reklamos priemones ir jų aptarnavimo standartus Baltijos regione ir pasitarnaus mūsų klientams”, - sakė Lorraine Stevenin, “JCDecaux Unicom” prezidentė.

“JCDecaux” pasaulinis reklamos tinklas buvo įkurtas 1964 metais, kada Jeanas Claudas Decaux sukūrė transporto stoteles ir kitas lauko reklamos stoteles, kurios tapo ne tik reklaminiu plotu, bet tarnavo miesto ir jo gyventojų reikmėms.

Šiuo metu “JCDecaux” turi filialus 43 pasaulio šalyse, lauko reklamos priemonės stovi 3500 pasaulio miestų. “JCDecaux” tinklo pajamos 2003 metais siekė 1,54 milijardus eurų.

Kompanija “Unicom” Baltijos šalyse pradėjo veikti 1998 metais. Lietuvoje kompanijos veiklą vykdo antrinė įmonė UAB “Unicom Baltic”. 2003 metais kompanijos apyvarta Lietuvoje siekė 16 mln. 367 tūkst. litų. Kompanija turi lauko reklamos priemonių 20 Lietuvos miestų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją