"Praėję metai ypatingi tuo, jog priėmėme strateginį sprendimą nevykdyti politinių užsakymų. Savo specializaciją ir toliau gilinsime konsultuodami stambias komercines įmones, vykdydami valstybinius ir visuomeninius projektus", - Eltai sakė VRP direktorius Mykolas Katkus.

Jo teigimu, didžiausia bendrovės praėjusių metų sėkmė - nepriekaištingai įgyvendinta referendumo dėl Lietuvos narystės Europos Sąjungoje (ES) informacinė kampanija, į referendumą pritraukusi 63,3 proc. Lietuvos gyventojų, iš kurių už narystę ES balsavo net 91,01 proc. rinkėjų.

Itin daug šiais metais VRP tikisi iš specializuotų mokymų ir pradėtų vykdyti vidinės komunikacijos projektų. Bendrovė rengiasi papildomai investuoti į krizių valdymo metodikos tobulinimą ir krizių prevencijos sprendimų kūrimą. Prognozuojama, kad sparčią ryšių su visuomene agentūros plėtrą taip pat lems perspektyvūs projektai, kurių dalis neabejotinai bus susijusi su ES.

"Visgi Lietuvoje jaučiamas akivaizdus profesionalių ryšių su visuomene specialistų trūkumas. Suvokdami tai, patys ugdysime jaunus specialistus", - teigė M. Katkus. Pasak jo, VRP jau paskelbė "Stažuotojų programą", kurios metu kvies komunikacijos mokslus studijuojančius studentus stažuoti ir įgyti kvalifikaciją tolesniam darbui.

Jau daugiau nei šešerius metus veikianti agentūra VRP yra viena iš Lietuvos ryšių su visuomene rinkos lyderių.

Specializuotuose projektų valdymo, kūrybos, mokymų ir analizės skyriuose dirba 20 ryšių su visuomene specialistų. Didžiausi VRP klientai - Vilniaus bankas, "Bitė GSM", "Vilniaus energija", "Rubicon group", "If draudimas", "Audimas", "Ranga IV" ir kiti.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją