Ši reklama skirta naujausiai „Wonderbra“ liemenėlei „Full Effect“, kuri, kaip teigia gamintojai, krūtinės apimtį vizualiai padidins dviem dydžiais. Liemenėlė kainuos 28 svarus sterlingų.

Ši reklama privertė sunerimti Britanijos transporto ministeriją. Baiminamasi, kad toks reklaminis skydas padidins avarijų skaičių šalia esančiose gatvėse, nes vairuotojai vėpsos į pusnuogę manekenę.

Panaši reklamos kampanija buvo surengta 1994 metais ir vadinosi „Hello Boys“. Tada didžiuliame reklaminiame plakate puikavosi „Wonderbra“ liemenėlę seginti čekų manekenė Eva Herzigova. Ekspertai teigia, kad dėl šios reklamos gatvėse geroka padaugėjo eismo įvykių.

„Atsimenu tą Herzigovos plakatą. Tada dirbau Transporto ministerijoje, – sakė Britanijos pažangių vairuotojų instituto atstovas Vince’as Yearley. – Naujausia reklama panaši į tą senąją, tačiau yra pavojingesnė, nes trimatė. Kadangi vairuotojai šiaip nenešioja trimačiam vaizdui matyti skirtų akinių, o vaizdas yra šiek tiek išplaukęs, važiuodami vairuotojai norės susikoncentruoti ir jį pamatyti. Tai blaškys vyrų ir moterų dėmesį, o ten, kur vos sekundei prarandama koncentracija, įvyksta avarija.“