„TNS LT” reklamos apimčių apžvalgoje pateikiami žiniasklaidos reklamos monitoringo duomenys, reklamos apimčių pokytis lyginant 2010-jų ir 2009-jų metų sausio-liepos mėnesių rezultatus.

Didžiulis reklamos šuolis kinuose paaiškinamas tuo, kad šiemet išaugo kino teatrų skaičius ir atidarytos 3D kino salės. Daugiausia buvo rodoma šių reklamdavių reklama: „Žemaitijos pieno“ 22,7 proc., Europos Komisijos - 7,2 proc. ir „Deichmann“ 6,3 proc.

Sausio-liepos mėnesiais internetas, skaičiuojant GROSS* reklamos pajamas, surinko 35,2 proc. daugiau, negu kad pernai tuo pat metu. Internete daugiausiai reklamos pirko mobiliojo ryšio tiekėjai: „Omnitel“ - 11,3 proc., „Bitė“ BITĖ - 5,4 proc. ir „Tele 2" - 5,1 proc.

TV ir radijo reklamos padaugėjo

TV reklamos apimtys, lyginant 2010 ir 2009 metų sausio-liepos mėnesių rezultatus, išaugo 26,2 proc. Per septynis šių metų mėnesius televizijoje buvo ištransliuoti 12 mln. 545 tūkst. sekundžių reklamos, beveik 565 tūkst. reklaminių klipų.

Sausio-liepos mėnesiais dažniausiai televizijoje reklamuotos produktų grupės – mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės, prekybos tinklai ir mobiliojo ryšio operatoriai. Daugiausia TV reklamos laiko užėmė reklamuotojai: „Studio modera" – 14,5 proc., „Procter&Gamble" - 8 proc., „Omnitel“ – 7,3 proc.

Radijo stotys per šių metų sausį-liepą transliavo 2 m. 484 tūkst. sekundžių reklamos ir tai buvo 14,9 proc. reklamos daugiau nei per 2009-ųjų pirmuosius septynis mėnesius.

Septyniose matuojamose radijo stotyse dažniausiai skambėjo prekybos tinklų, populiariosios muzikos koncertų ir loterijų reklama. Sausio-liepos mėnesių radijo reklamuotojų top 3 pagal reklamos laiką buvo „Olifėja“ - 7,44 proc., „Relax live" - 7,37 proc., „Omnitel“ - 4,9 proc.

Labiausiai mažėjo spaudoje

Spaudoje reklamos apimtys krito. Sausio-liepos mėnesiais laikraščiuose reklamos plotas sumažėjo 9,2 proc., žurnaluose – 9,3 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 10 mln. 513 tūkst., žurnaluose – 3 mln. 801 tūkst. kvadratinių centimetrų reklamos.

Sausio-liepos mėnesiais spaudoje, neįskaitant klasifikuotos reklamos ir darbo pasiūlos skelbimų, didžiausius reklamos plotus užėmė savivaldybių, prekybos tinklų bei prekybos centrų reklamos maketai. „Maxima LT" - 1,64 proc., „Švyturys-Utenos alus" – 1,63 proc. ir „Tele 2" – 1,2 proc. - didžiausią reklamos plotą spaudoje užėmę reklamuotojai.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2010 ir 2009 metų sausio-liepos mėnesių duomenis, krito 3,8 proc. Lauko reklamoje daugiausia reklamuotas alus, prekybos tinklai ir mobiliojo ryšio operatoriai. Didžiausią lauko reklamos plotą išnaudojo „Švyturys-Utenos alus" - 10,7 proc., „Maxima LT" - 6,3 proc., „Bitė“ - 5,7 proc.

Lauko video reklamos “ACM” (“Actual City Media”) vaizdo ekranuose buvo transliuota 3 mln. 430 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2009 metų sausiu-liepa, lauko video reklamos apimtis sekundėmis nežymiai nukrito - 0,1 proc. Lauko video reklamoje daugiausia buvo transliuoti prekybos centrų, savivaldybių ir mažmeninės prekybos reklaminiai klipai. Daugiausia klipų transliavo Vilniaus miesto savivaldybė - 3,4 proc., „Olialia“ - 3,1 proc., „Saint-Gobain statybos gaminiai" - 2,3 proc.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota daugiau negu 34 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2009 metais, šis rodiklis krito 5,7 proc. Dažniausiai reklamavosi „Lukoil“ - 27,2 proc., „Statoil“ - 13,7 proc., „If draudimas“ - 13,4 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant 2010 ir 2009 metų sausį-liepą, nukrito 7,5 proc. Dažniausiai reklamavosi „Omnitel“ - 29,5 proc., „Acme“ - 10,4 proc., „Tiketa“ - 8,9 proc.

„TNS LT“ praneša, kad televizijoje, radijuje ir lauko video reklamoje yra skaičiuojamas reklamos laikas sekundėmis, spaudoje – reklamos plotas kvadratiniais centimetrais, lauko statinėje reklamoje – kvadratiniais metrais, vidaus TV, kine ir fillboard reklamoje – kiekis, internete – GROSS* reklamos pajamos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją