Tai parodė "Pew Research Center" instituto atlikta studija, kurios rezultatai savaitgalį pristatyti Vašingtone. Prieš ketverius metus, anot duomenų, laikraščius dar skaitydavo 32 proc. jaunų amerikiečių.

Tarp jaunimo nėra populiarios ir kitos tradicinės žiniasklaidos priemonės. Remiantis apklausos rezultatais, vakarines žinių laidas per kabelinę televiziją renkasi tik 23 proc. minėto amžiaus JAV piliečių (anksčiau 39 proc.), vietinių TV kanalų žinias - 29 proc. (anksčiau 42 proc.), žinių žurnalus - 9 proc. (anksčiau 15 proc.).

Tuo tarpu vis dažniau Amerikos jaunimas politinių naujienų ieško internete arba komedinėse televizijų laidose. 20 proc. apklaustųjų nurodė rinkimų kampaniją sekantys internete. Tai yra 7 proc. daugiau nei anksčiau. Kas penktas amerikietis (21 proc.) tuo tikslu įsijungia pokalbių laidas. Prieš 2000-ųjų prezidento rinkimus tai darė tik 9 proc. 18-29 metų amžiaus JAV piliečių.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją