Kategorijoje „Geriausias tyrimų panaudojimas komunikacijai“ („Research for Publicity“) šis projektas tapo nugalėtoju, aplenkęs „ Barclays“, „Intuit“, „Unilever“ ir „Abu Dhabi Media Company“ projektus, kurie gavo finalininkų diplomus.

„Šis pasiekimas – pirmas toks įvertinimas Lietuvos viešųjų ryšių kampanijų istorijoje. Laimėjimas įrodo, kad ryšių su visuomene rinka tampa vis brandesnė - esame pasirengę teikti pasaulinio lygio kokybės paslaugas“, - bendrovės pranešime cituojamas „BVRG Burson-Marsteller“ direktorius Jonas Blinstrubas.

Įgyvendinti šį projektą, kuris buvo skirtas informuoti gyventojus apie būtinybę drausti savo namus ir turtą, padėjo ir kompanijos „TNS Gallup“ tyrimų grupė bei Kalėjimų departamento specialistai.

Be to, „Lietuvos draudimo“ ir BVRG Burson-Marsteller kampanija „Vagys mato kitaip“ taip pat pretenduoja į antrą „Sabre“ apdovanojimą „Visuomenės švietimo“ („Public Education“) kategorijoje. Jos nugalėtojai bus paskelbti gegužės 26 dieną Londono „The RoundHouse“ vyksiančioje iškilmingoje „Sabre“ apdovanojimų ceremonijoje.

„Vagys mato kitaip“ čia konkuruoja su visuomenės švietimo projektais, kuriuos įgyvendino Anglijos Parkinsono ligos bendrija, Jungtinių Arabų Emiratų kompanija „Bee'ah“, Šveicarijos firma „Phonak“ ir Didžiosios Britanijos Sveikatos apsaugos ministerija.

Šios kampanijos metu šalies įkalinimo įstaigose buvo atliekama nuteistųjų apklausa, siekiant išsiaiškinti vagystes iš būstų įvykdžiusių nuteistųjų požiūrį, pagrindines visuomenės klaidas slepiant ar saugant savo turtą, vagies psichologiją pasirenkant būdus sėkmingai vagystei atlikti ir „įprastiniams“ apsaugos būdams įveikti. Lietuvoje kampanijos „Vagys mato kitaip“ rezultatai sulaukė didžiulio ne tik žiniasklaidos, bet ir visuomeninių organizacijų (policijos, bendruomenių) dėmesio ir buvo panaudoti šviečiant gyventojus, leidžiant informacinius leidinius ir komunikuojant internete.

„Sabre“ apdovanojimams Europos, Afrikos ir Artimųjų Rytų (EMEA) regione šiemet buvo pateikta 2000 paraiškų iš 28 šalių. Daugiausiai nominacijų gavo tokios žinomi ryšių su visuomene rinkos žaidėjai kaip „Prime PR“ (iš viso 11 nominacijų), „Edelman“, „Fleishman-Hillard“ ir „Pleon Ketchum“ (po 9), „Ogilvy Public Relations“, „Weber Shandwick“, „Burson-Marsteller“ (kartu su BVRG), „Euro RSCG“ (po 8 nominacijas).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją