Lankstinukas iliustruojamas siauros gatvelės vaizdu ir neįvardyto laikraščio straipsnio dalimi, kur galima įžvelgti tik pavadinimo fragmentus: „Pavogė pinigus... gatvėse daugiau chuliganų...“

Kontrolierė Aušrinė Burneikienė tiria, ar šioje reklamoje nėra diskriminacijos dėl socialinės padėties. Tai – pirmasis tyrimas dėl šios rūšies diskriminacijos reklamoje. Iki šiol daugiausia būdavo bandoma pažeminti dėl lyties ar amžiaus.

Kontrolierės patarėjų manymu, savigynos kursų reklamoje galima įžvelgti nuomonę, kad žmonės be pajamų tampa asocialūs ir kelia pavojų visuomenei.

„Jei prarasčiau darbą ir būčiau be pajamų, mane tokia reklama labai skaudintų“, – kalbėjo kontrolierės vyresnioji patarėja Laima Vengalė.

Vienas šio lankstinuko kūrėjų, nenorėjęs skelbti savo pavardės Baltijos šalių ving tsun asociacijos instruktorius „Lietuvos rytui“ paaiškino, kad reklamos idėja kilo iš televizijos laidos. Ten buvo svarstoma, kad jeigu daugėja bedarbių, gali padidėti ir nusikalstamumas. Pašnekovas kelis kartus pabrėžė, kad lankstinukai neatspindi oficialios asociacijos pozicijos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją