Geriausias darbas pasaulyje

Klientas: Kvinslendo turizmo centras
Produktas: Didžiojo barjerinio rifo salos
Agentūra: „Cumminsnitro Brisbane“, Australija
Kategorija: interneto reklamos kampanijos

Kas? Ką tik praleidote karščiausią pasaulyje karjeros pasiūlymą. Jūsų naujas darbas galėjo būti prižiūrėti salą Australijos pakrantėje, ten, kur amžina vasara. Reikia gyventi viloje, kartkartėmis pamaitinti vandenyno žuvis, peržvelgti gautus laiškus ir išvalyti baseiną. Alga viršija 200 000 Lt per pusmetį. Išreklamuoti Didžiojo barjerinio rifo salas Australijos pakrantėje, Kvinslendo turizmo centras sukūrė „geriausią pasaulyje darbo vietą“ ir, prikaustę pasaulio dėmesį, taip iškomunikavo šių salų grožį ir unikalumą.

Kaip veikia? Scenarijus paprastas. Ateini į projekto svetainę islandreefjob.com, pamatai nuostabias salos nuotraukas ir vaizdo klipą apie geltoną smėlį, žydrą vandenyną, jachtas, koralus ir delfinus. Tada tereikia pasiimti mobilųjį telefoną ar vaizdo kamerą ir sukurti video klipą, kodėl tu turėtum gauti „geriausią darbą pasaulyje“.

Rezultatai? Per mažiau nei 2 mėnesius salų svetainėje apsilankė beveik 7 mln. žmonių, kurie svetainėje praleido po daugiau nei 8 minutes. Reportažai apie „geriausią darbą pasaulyje“ apskriejo nuo BBC, CNN ir „Fox” televizijų iki žymiausių pasaulio dienraščių ir tinklaraščių.

Kodėl veikia?

Aktualu žmonėms. Kiekvienas iš mūsų esame matę krūvas lankstinukų ir spaudos maketų su gražia šalies nuotrauka ir šūkiais „apsilankyk čia“. Apsilankė tik nedaugelis. Galimybė čia ir dabar gauti svajonių darbo vietą ir gyventi taip, kaip nedrįsai net svajoti, yra tai, kas prikausto dėmesį ir įtraukia.

Didelė ir netikėta idėja, kurios negalėjo nepasigauti pasaulio žiniasklaida.
Puikiai panaudota interneto medija. Į projekto svetainę vedė reklaminiai skydeliai darbo paieškos portaluose (taip pat naudoti ir skelbimai laikraščiuose), o profiliai socialiniuose tinkluose „Twitter“, „Facebook“ ir „Youtube“ padėjo palaikyti pokalbius, burti ir uždegti žmones.

Rezultatai. Pasak kūrėjų, kampanijos biudžetas buvo 1 mln. JAV USD (daugiausia išleista algai), o nusipirkti tiek medijos, kiek parodyta reportažų apie Didžiojo barjerinio rifo salas palei Australiją, būtų prireikę bent 100 mln. JAV dolerių.

Kaip pasinaudoti?

Kanų užkulisiuose sklando gandai, kad Alexas Bogusky, „Crispin Porter + Bogusky“, Metų Kanų Liūtų interneto agentūros prezidentas, prieš paleidžiant projektą savo darbuotojams sako: ,„nerodykite man scenarijaus, parodykite pranešimą spaudai“. Tai yra, kodėl projektas bus aktualus žmonėms? Ar žmonės kalbės apie tai, ką sukūrėte, ir rašys laikraščiai, ar tai bus tik dar viena svetainė, paleista ir palikta numirti?

Kvinslendo turizmo centro kampanija sulaukė milijonų peržiūrų todėl, kad buvo aktuali žmonėms. Net televizijos pranešėjai juokavo bandysiantys, o kai kurie iš tiesų pabandė gauti ,,geriausią darbą pasaulyje“.

Tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje dauguma prekės ženklų tinklalapių primena apmirusius kaimus Černobylio rajone. Palikti numirti, nesulaukiantys vartotojų, neįdomūs, neaktualūs, neįtraukiantys. Didysis iššūkis būtų pabandyti pritaikyti „Crispin Porter + Bogusky“ metodą dirbant su savo interneto komunikacijos kūrėjais. Tai – vienas iš būdų gauti investicijų grąžą su mažais biudžetais. Pagerinkite žmonių gyvenimą iš tikrųjų – atsidėkodami jie bus jūsų medija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją