ŽEIT Ekspertizės skyriaus vedėja Silvija Ladygienė DELFI sakė, kad reklama pažeidžia Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymo 4 str. 1 dalies 4 punktą. Čia numatyta, kad viešoji informacija, sukelianti baimę ar siaubą, laikoma darančia neigiamą poveikį nepilnamečių vystymuisi.

Ekspertų išvada bus perduota Žurnalistų etikos inspektoriui Romui Gudaičiui, kuris spręs, kokių priemonių imtis.

Dėl muzikinio trilerio reklamos Į ŽEIT kreipėsi Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga bei Vilniaus miesto savivaldybės administracija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją