„Instaliacija, kuriai bus panaudoti tikri obuoliai, yra išskirtinė lauko reklamos forma vertinant ne tik Lietuvos ar Baltijos šalių, bet ir visos pasaulio reklamos industrijos kontekstu. Mūsų žiniomis, tokio analogo dar nėra buvę nei vienoje šalyje - sako Ž. Fomova.

Reklaminė kampanija, kurios užsakovą „JCDecaux Lietuva“ atsisako nurodyti, yra įgyvendinama Stumbrų, Žvėryno, Moksleivių rūmų, Saltoniškių bei Liubarto laukimo paviljonų stenduose, kuriuose vietoj įprasto reklaminio maketo yra talpinami tikri obuoliai.

Anot Ž. Fomovos, reklamos instaliacijoms bus panaudota daugiau nei pusė tūkstančio kilogramų tikrų obuolių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją